شهریورزشی

حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در اردو آماده سازی تیم بسکتبال رعد پدافند جهت حضور در لیگ برتر 

کد خبر : 55011

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در خصوص تیم‌داری رعد پدافند به عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: این تیم در لیگ‌های مختلف سطح‌های کشور تقریبا ۱۲ سال قدمت دارد و ۷ سال است که در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارد. طی تماس‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صورت گرفت امتیاز این تیم با پشتیبانی فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور به پدافند شمال شرق منتقل شد.

وی افزود: افتخار داریم که این تیم تنها تیمی در لیگ برتر بسکتبال کشور است که تمام بازیکنان آن بومی و از سربازان پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شده است.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: از ابتدای جابجایی این تیم به مشهد مباحث اسکان، ترابری و اردو‌های تیم کاملا در مشهد پشتیبانی و حمایت شده است.

سرتیپ دوم معصومی در خصوص برنامه‌های پدافند هوایی ارتش در خصوص ورود به سایر رشته‌های ورزشی تصریح کرد: پتانسیل این را داریم که در پدافند هوایی شمال شرق ارتش از تیم‌ها در رشته‌های مختلف میزبانی کنیم.

سرتیپ دوم معصومی در خصوص حضور ۲ نماینده از مشهد در لیگ برتر بسکتبال با توجه به بازگشت احتمالی آویژه صنعت به لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: قطعا این پتانسیل وجود دارد که رعد پدافند در کنار آویژه در لیگ برتر بسکتبال تیم‌داری کند، چرا که این بازیکنان نخبگان و سربازانی هستند که در اختیار پدافند هوایی ارتش هستند. این ظرفیت را داریم تا از این تیم و بازیکنان برای حضور در لیگ برتر بسکتبال به صورت کامل پشتیبانی و حمایت کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن