ورزشی

بازیکن تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد:

آویژه صنعت شخصیتش را به دست آورده‌است

کد خبر : 50778

بازیکن تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: آویژه صنعت شخصیتش را در مسابقات پیدا کرده و امیدوارم به روند پیروزی‌ها ادامه دهیم.

به گزارش صبح مشهد، مرتضی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رقابت با مس رفسنجان که با پیروزی نماینده خراسان رضوی پایان یافت، اظهار کرد: بازی خوبی بود، خوشبختانه از ابتدا بازی را خوب شروع کردیم، چه بازیکن هایی که از اول در میدان بودند و چه بازیکن‌هایی هم که در ادامه بازی به میدان رفتند، توانستند همان شرایط خوب را ادامه دهند و همه بازیکن ها عملکرد خوبی داشتند و نتیجه لازم را کسب کردیم.

طاهری در خصوص دلایل شکست دور رفت مقابل این تیم افزود: در ورزش حرفه‌ای، ثبت نتایج متفاوت طبیعی است. بعضی بازی‌ها با دوران افت تیم همزمان می‌شود و در بازی رفت هم چون شناختی از این تیم نداشتیم غافل گیر شدیم. در بازی برگشت با آنالیز کامل به مصاف این تیم رفتیم و نه تنها شکست دور رفت را جبران کردیم، بلکه با اختلاف بالا به پیروزی رسیدیم و این شخصیت اصلی تیم ماست.

وی در خصوص دیدار آینده این تیم برابر نماینده هرمزگان که فردا، پنج شنبه در بندرعباس برگزار می شود، ادامه داد: تیم ما شخصیت خودش را پیدا کرده پتانسیل بالایی دارد و تیم هرمزگان هم تیم خوبی است، اما ما برای برد به میدان می رویم و امیدوارم با دست پر به مشهد برگردیم.

مرتضوی: انتقام نتایج دور رفت را گرفتیم

علیرضا مرتضوی، دیگر بازیکن تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد پس از پیروزی در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال کشور در برابر صنعت مس رفسنجان گفت: خداراشکر به سومین برد پیاپی دست یافتیم و روند رو به رشدی را که از دیدار با رعد پدافند آغاز کردیم، ادامه یافت. در کرمان تیم صنعت مس کرمان را شکست دادیم و در این دیدار هم توانستیم دیگر نماینده استان کرمان یعنی صنعت مس رفسنجان را در مشهد با حمایت هواداران شکست دهیم.

مرتضوی با اشاره به انتقام شکست‌های دور رفت در مقابل نمایندگان استان کرمان افزود: در دور رفت به هر دو نماینده لیگ برتری استان کرمان نتیجه را واگذار کرده بودیم، اما حالا جبران کردیم و قطعا این پیروزی‌ها نشانگر پیشرفت تیم ماست.

وی در خصوص دیدار هفته بیست و یکم در بندرعباس با نماینده هرمزگان هم گفت: تیم هرمزگان تیم خوبی است و پیروزی های خوبی داشته و شکست های این تیم هم با نتایج نزدیک رقم خورده، ولی ما شرایط بهتری داریم و می‌خواهیم به روند خوبمان ادامه دهیم. پیروزی‌های اخیر را باید فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را معطوف دیدار با هرمزگان کنیم تا در آن دیدار هم به پیروزی دست یابیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن