ورزشی

استقبال اهالی جودو خراسان رضوی از ملی پوش طلایی مسابقات جهانی کارگران

کد خبر : 21765

از جودوکار ملی پوش مشهدی دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی کارگران جهان اسپانیا توسط حضور مسوولان هیات جودو، جوجیستو و کوراش استان و جمعی از خانواده جودو خراسان رضوی استقبال شد.
به گزارش روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو وکوراش خراسان رضوی، حیدر زحمتکش، جودوکار ارزنده خراسانی تیم ملی کارگران کشور پس از افتخارآفرینی در مسابقات جهانی جودو کارگران اسپانیا در میان استقبال گرم اهالی مردم به ویژه اهالی جودو خراسان رضوی به مشهد بازگشت.
این جودوکار مشهدی تیم ملی کارگران کشور که هفته گذشته به همراه کاروان ورزشی ۱۴۰ نفری “طلایه داران رونق تولید” ایران راهی این رویداد جهانی در در شهر تورتوسا ایالت کاتالونیا اسپانیا شده بود با پیروزی بر تمامی حریفان مدال طلای رقابتهای جهان را برای کاروان ایران و ورزش استان خراسان رضوی به ارمغان آورد.
نماینده وزن ۷۳ کیلوگرم تیم ملی جودو کارگران کشور روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه دریخش انفرادی این رقابتها به روی تاتامی رقت و با شکست حریفانی از اسپانیا، فرانسه، فنلاند، انگلیس، اتریش و در نهایت پشت سرگذاشتن ریس جودوکار ایتالیایی توانست به مدال طلا جهان دست یابد.
با هماهنگی های خوب هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی و حضور مسوولان و جمعی از اعضای کمیته های هیات استان، مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان و اهالی جودو شهر مشهد، استقبال گرمی از این ملی پوش با استعداد و آتیه دار استان که ورزش قهرمانی خود را از آکادمی جودو آینده داران پارس مشهد زیر نظر اساتید خوبش برادران روحی آغاز کرده است، انجام شد.
احمد امیرفخریان رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی با تبریک این قهرمانی به جامعه جودو از تلاش ارزنده این ملی پوش با استعداد و مربیان وی تقدیر کرد.
وی با تاکید بر حمایت از ورزشکاران ملی پوش و مربیان سازنده استان افزود: کسب این مدال جهانی را در آغازین روزهای شروع به کار کادر جدید هیات جودو، جوجیستو و کوراش خرسان رضوی، نوید بخش روزهای روشن و سرشار از مدال برای جودو، جوجیستو، کوراش به عنوان رشته های با سابقه و رشته های رزمی جدید دفاع شخصی و قزاق کورس در استان خراسان رضوی و افتخارآفرینی های بیشتر ورزشکاران استان خواهد بود‌.
امیرفخریان با تاکید بر اینکه تلاش کادر مدیریتی جدید هیات بر جذب حداکثری نیروهای توانمند جودو، جوجیستو، کوراش و دقاع شخصی استان است، خاطرنشان کرد: به زودی با بررسی های دقیق و کارشناسی و استفاده حداکثری از توان پیشکسوتان و مربیان با تجربه و جوان کمیته های هیات ساماندهی خواهند شد و کار خود را با اهداف و آرمانهای مختلفی از جمله رشد، ارتقا، پیشرفت، گسترش و به ویژه همگانی کردن رشته های ورزشی تحت پوشش هیات استان در شهر مشهد و شهرستانهای مختلف با جدیت مضاعفی نسبت گذشته آغاز خواهند کرد.
امیرفخریان با بیان این هیات جودو، جوجیستو و کوراش استان خانه اهالی و خانواده بزرگ این رشته است، تصریح کرد: در این مسیر دشوار اما شیرین و سرشار از انرژی و سازندگی، دست تمامی اهالی جودو، جوجیستو، دفاع شخصی و کوراش استان اعم از ورزشکاران، مربیان، داوران چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان در همه رده های سنی را در اقصی نقاط استان سرشار استعداد و پهلوان پرور خراسان رضوی و همچنین مسوولان ورزش استان را می فشاریم و با جان و دل از همفکری، هم افزایی و نظرات و پیشنهادات سازنده شان استقبال خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن