دانش و فناوریستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

خراسان از دیرباز در دنیا شناخته شده بوده است

کد خبر : 9213

شهردار نواکشوت پایتخت موریتانی گفت: خراسان در دنیا شناخته شده بوده و تمدن این سرزمین در بین اندیشمندان از جایگاه خوبی برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بنت همادی در ضیافتی که به مناسبت حضور مهمانان خارجی رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در محل مجتمع کوهسنگی این شهر برگزار شده بود، اظهارداشت: معتقدیم مشهد در دنیا جایگاه رفیعی دارد و انشاا… همواره بر قله های افتخار خواهد ماند و چهره مناسبی از اسلام را به همه نشان خواهد داد.
وی بیان کرد: اسلام دین رحمت است و باید با همکاری یکدیگر پیام صلح و دوستی اسلام را به جهانیان برسانیم و ما در کنار مشهد برای انجام این رسالت خواهیم بود.
شهردار نواکشوت پایتخت موریتانی با اشاره به ظرفیت های عظیم شهر مشهد در جذب گردشگران اسلامی خاطرنشان کرد: این شهر دارای جذابیت های مختلفی است که در همین چند روز کوتاه، مهمانان مراسم افتتاحیه پایتخت فرهنگ اسلامی به آن پی بردند.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادگار از سوی شهرداری مشهد به مهمانان مراسم افتتاحیه پایتخت فرهنگ اسلامی اهدا و هدیه ای نیز از سوی شهردار و وزیر اجرایی شهر کامپالا پایتخت جمهوری اوگاندا به سیدصولت مرتضوی، شهردار مشهد تقدیم شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن