اجتماعی

فرایند ثبت ‌نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی آغاز شد

کد خبر : 49431

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در رابطه با این خبر گفت: ثبت‌نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه خراسان رضوی به مدت بیست روز از تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ آغاز و تا ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان خراسان رضوی کرده است اذعان کرد:تمام کارفرمایان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران ،گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت:تمام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی استان از بخش های مختلف اقتصادی ( صنعت، کشاورزی و خدمات ) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پورتال جشنواره امتنان به نشانی http//emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

بابایی در خاتمه افزود: انتخاب و معرفی کارگران ، گروههای کار و واحدهای نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن