اجتماعی

نشست صمیمى سردار فرماندهى مرزبانى خراسان رضوى با زائرین افغانستانى اربعین حسینى

کد خبر : 18248

فرمانده هنگ مرزی تایباد از حضور سردار فرمانده مرزبانی استان در بین زائران اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ” کاظم صمدی ” فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان داشت: سردار” ماشالله جان نثار ” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ضمن حضور در موکب اباعبدالله الحسین (ع) در نقطه صفر مرزی هنگ تایباد، پای درد دل زائرین کربلا معلی نشست.
در این دیدار دوستانه و صمیمی سردار ” جان نثار ” در جمع زائرین افغانستانی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی بیان داشت: کلیه کارکنان ما در هنگ مرزی تایباد شبانه روزی در این ایام و نزدیکی به اربعین حسینی با عظمی راسخ جهت برطرف کردن نیاز ها و خدمت به زائرین امام حسین (ع) از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ضمن اینکه این حضور پرشور زائرین اربعین را باعث زنده نگه داشتن راه حسینی دانست، بیان داشت: تمام تلاش ما مرزبانان ایجاد امنیت و رفاه حال زائرین گرامی در ایام اربعین حسینی است، حضور پرشور زائرین از سراسر جهان اسلامی نشان از عظمت واقعه کربلا و مظلومیت امام حسین (ع) و یارانشان است.
در این دیدار “سیدمحمدعلی محمدی” رئیس یکی از کاروانهای اربعین افغانستانی ضمن تقدیر و تشکر از مرزداران جمهوری اسلامی ایران، گفت: بنده یکی از خدمتگزاران کاروان ولایت هیلمند کشور افغانستان هستم که از این مرز وارد کشور دوست و همسایمان جمهوری اسلامی ایران شدیم. در بدو ورود اینجانب، چیزهای خوبی با چشمانم دیدم که یاد آیه شریفی از قرآن افتادم “ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون”(همانا خدا یار و یاور نیکوکاران است)، نیکی و نیکوکاری از صفاتی است که خداوند صاحب این صفت را دوست دارد. همانطوری که خداوند به ما احسان کرده است، لازم است ما هم در برابر خوبی های مردم نیکی بیشتری نمایم.
وی در ادامه گفت: واقعا وقتی برخورد، انسانیت، اخلاق و فضیلت خواهی را میبینم از خوشحالی به خود میبالم واقعا دوستان ایرانی ما بهترین پذیرایی و بهترین رفتار را با ما داشتند.
در پایان این دیدار فرمانده مرزبانی استان ضمن آرزوی موفقیت برای زائرین اربعین حسینی، خواهان دعای خیر و نائب زیاره بودن این زائرین اباعبدالله الحسین برای تمامی مسئولین و مرزداران زحمت کش این مرز و بوم شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن