اجتماعیستون اصلیپربازدیدترین ها

بازدید شهردار مشهد از بخش‌های مختلف آرامستان بهشت رضا(ع)

کد خبر : 9963

سالن انتظار خانواده های متوفیان سال گذشته آماده شد و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار مشهد همزمان با نخستین روز از بهار ۹۶، از بخش‌های مختلف آرامستان بهشت رضا(ع) بازدید کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد استقبال از بهار ۹۶ شهرداری مشهد، سید صولت مرتضوی همزمان با نخستین روز از سال جدید در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار مطهر شهدا، از بخش‌های مختلف آرامستان بهشت رضا(ع) بازدید کرد.
خلیل الله کاظمی معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد و حسن کریمدادی مدیرعامل سازمان فردوس‌ها، شهردار مشهد را در این بازدید همراهی می‌کردند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در جریان این بازدید، توضیحاتی در خصوص اقدامات این سازمان برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی به شهروندان مشهدی در ایام نوروز ۹۶ ارائه کرد.
حسن کریمدادی با اشاره به نصب تردد شمار خودروها در ابتدای ورودی آرامستان بهشت رضا(ع) گفت: روز ۲۹ اسفند حدود ۱۶ هزار خودرو برای زیارت قبور شهدا و خلوت‌کردن با درگذشتگان وارد آرامستان بهشت رضا(ع) شدند.
وی افزود: هرساله سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای ارائه خدمات شایسته به خانواده متوفیان انجام می‌دهد که امسال نیز اقدامات لازم انجام گرفته است.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: محیط آرامستان‌های تحت پوشش شهرداری مشهد بهسازی شده و تسهیلات لازم برای مراجعه‌کنندگان در ایام نوروز نیز فراهم گردیده است.
کریمدادی افزود: سالن انتظار خانواده های متوفیان سال گذشته آماده شد و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن