مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان؛ مشهد نیاز به حضور پررنگ بانوان دارد

کد خبر : 15265

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان گفت: مشهد نیاز به حضور پررنگ بانوان دارد و به‌عنوان یک کلانشهر نیاز است تا همه بانوان درج تمامی عرصه‌هایی که زمینه‌های آن ایجاد و بسترهای آن فراهم است برای فعالیت حضور پیدا کنند.

به گزارش صبح مشهد، زری جراح ظهر امروز در گردهمایی «مهربانوی فرهیخته» که به همت فرهنگسرای حجاب در این مکان برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: مشهد نیاز به حضور پررنگ بانوان دارد و به‌عنوان یک کلانشهر نیاز است تا همه بانوان در تمامی عرصه‌هایی که زمینه‌های آن ایجاد و بسترهای آن فراهم است برای فعالیت حضور پیدا کنند.

وی همچنین افزود: رویکرد ما در شهرداری و شورای شهر مشهد نیز همین است که برای نشاط، سلامتی و حضور زنان برنامه‌ریزی کنیم و این موضوع نیازمند این است که همت والای زنان در این کلانشهر مضاعف شود.

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان اضافه کرد: امروز لازم است در کلانشهر مشهد شنیدار بسیار تیزی داشته باشیم که در هر اجتماع زنان همت کرده و پشتیبان هم باشیم تا اینکه شهر ما که بافت بسیار مردانه‌ای دارد بداند زن بودن یک معجزه است و باید زنان در کنار مردان به عدالت برساند.

جراح با بیان اینکه بحث ما برابری جنسیتی نیست، تأکید کرد: ما به همت زنان برای رسیدن به عدالت جنسیتی کار می‌کنیم، یعنی هر فرصتی که ایجاد می‌شود و بانوان برای حضور در آن توانمندی دارند، باید با نقش و نمای ویژه‌ای در آن جلوه کرده و حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: تمام جوامع شادی و سلامتی‌شان را براساس میزان شادی و سلامتی زنان خود می‌سنجند و این موضوع را کلانشهر مشهد نیز باید احساس کند و بداند که در شهر امید و زندگی، امید و زندگی زمانی جاری و ساری می‌شود که زنان ما شاد و سلامت باشند و به خود بیندیشند و از خود غافل نشوند.

مشاور شهردار مشهد در امور بانوان با بیان اینکه امید است در استقبال از بهار نیز حرکتی زنانه انجام شود، ادامه داد: آن حرکت زیباسازی پنجره‌های رو به شهر است که بانوان باسلیقه زنانه به آنان زیبایی ببخشند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن