اقتصادی

فروش صنایع‌دستی در خراسان رضوی بیش از ۱۷ میلیارد ریال سودآوری داشت

کد خبر : 47940

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در یازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان رضوی ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صنایع‌دستی فروخته شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، رضا ابراهیم‌نیا اظهارداشت:بیشترین صنایع‌دستی فروخته شده در این نمایشگاه شامل سنگ مشهد، بافته‌های داری و مصنوعات چوبی بوده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد:شرایط برگزاری امسال نمایشگاه با سال‌های گذشته متفاوت بود، چون نمایشگاه در شرایط کرونایی برگزار شد و شرایط کرونایی باعث کاهش تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه شد.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی مردم نمایشگاه را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش خرید به نسبت نمایشگاه‌های گذشته شده بود.

ابراهیم‌نیا گفت: با وجود این‌که شرایط کرونایی موجب کاهش تمایل برای بازدید از نمایشگاه شده بود اما تعداد ۱۷ هزار نفر از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی بازدید کردند.

وی یادآور شد: وقوع سیل در برخی استان‌ها و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان و برخی راه‌های مواصلاتی، بر روند برگزاری نمایشگاه و حضور هنرمندان و شهروندان تاثیر گذار بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن