اسلاید شوشهری

راه اندازی اتوبوس ۱۰۰ تومانی در مشهد

شهردار مشهد خبر داد:

راه اندازی اتوبوس ۱۰۰ تومانی در مشهد

سید عبدالله ارجائی؛ شهردار مشهد:
با وجود اینکه نرخ بلیت اتوبوس در مشهد کمتر از ۱۵درصد بهای تمام شده است، در نظر داریم تعدادی از خطوط اتوبوسرانی حاشیه شهر را با نرخ نزدیک به رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.
امروز اولین خط به شماره ۴۳۱ رسما کار خود را با بهای خدمات ۱۰۰ تومان آغاز کرد.
این عدد تا پایان سال جاری به ۲۰ خط خواهد رسید. امیدوارم با حمایت شورای محترم، سال آینده تعداد این خطوط افزایش پیدا کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا