اسلاید شوشهری

معاون قضایی دادگستری استان خراسان رضوی در جمع خیرین مطرح کرد:

خیریه درمانی آسیب پذیر توس نقطه امید و تکیه گاه اقشار محروم است

کد خبر : 47569

کمک به افراد محروم و آسیب پذیر در حوزه های درمانی یک کار بزرگ و برجسته ای است که خود از آسیب های بزرگ تر بعدی پیشگیری می کند.

به گزارش صبح مشهد، قاضی امیر مرتضوی، معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی صبح چهارشنبه در نهصد و هفتاد و دومین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که افراد آبرومند بسیاری وجود دارند که در گرفتار تامین هزینه های درمانی بوده و دست خود را پیش هر کسی دراز نمی کنند، افزود: در خیریه آسیب پذیر توس و به مدیریت جناب آقای بصیری پور، الحمدلله خیرینی می بینیم که عاشقانه و در راه خدا، از مال خود انفاق و اجر دنیا و آخرت را برای سعادتمندی ذخیره می کنند.

وی ادامه داد، اگر موضوع کمک به محرومین جدی گرفته نشود، خود زمینه ساز مشکلات بزرگ تر برای آنان خواهد شد، افزود: برنامه حساب شده کمک به نیازمندان مسائل درمانی در این خیریه که با همراهی خیرین خوشنام همراه و برخی از آنان از مدیران باسابقه استان می باشند و مشکلات را بهتر درک می کنند، می تواند الگویی مناسب برای سایرین تلقی شود.

مرتضوی ضمن آرزوی توفیق برای خیرین گرانقدر که هر چهارشنبه صبح در یک فضای معنوی دور هم جمع می شوند، تاکید کرد خداوند خود وعده نصرت و یاری داده و اطمینان داشته باشند ثواب این کار حسنه در دستگاه عدل الهی محفوظ خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن