شهری

هشت هزار خدمت درمانی روزانه به خانواده ایثارگران کشور ارائه می‌شود

کد خبر : 57387

مشاور مدیرعامل بیمه دی در امور ایثارگران و رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ هزار خانواده ایثارگر دریافت کنندگان خدمات درمانی بیمه دی هستند که روزانه هشت هزار خدمت درمانی دریافت می‌کنند.

به گزارش صبح مشهد، مهدی شریعت فر روز شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان این که بیمه دی متولی بیمه درمان ایثارگران کشور است افزود: خانواده ایثارگران یکی از بزرگترین دریافت کنندگان خدمات از بیمه دی هستند که هزینه های درمانی آنان بی وقفه و در کمتر از ۲۰ روز پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به گلایه برخی از خانواده‌های ایثارگران به نحوه علمکرد شرکت بیمه دی در پرداخت هزینه های درمانی ادامه داد: این شرکت مطابق تعهدات به تمامی افرادی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شوند خدمات رسانی خواهد کرد و برخی از کوتاهی ها از سوی تعداد محدودی از مراکز درمانی و داروخانه هاست که با وجود قرارداد، خدمات را ناقص ارائه می دهند.

مشاور مدیرعامل شرکت بیمه دی در امور ایثارگران گفت: هریک از ایثارگران و خانواده آنها که از مراکز درمانی طرف قرارداد شکایت و یا گلایه ای دارند با اعلام شکایت به بیمه دی، کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ خود را دریافت کنند.

شریعتی فر افزود: تمامی هزینه های خانواده های ایثارگران به مراکز درمانی و داروخانه ها، تا پایان آبان ماه سال جاری و طبق قرارداد پرداخت شده است و این مراکز نباید دیر پرداخت شدن هزینه ها را بهانه ای برای عدم ارائه خدمات کنند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن