شهری

مسابقات قرآن ویژه خانواده کارکنان منطقه شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد

کد خبر : 47456

مراسم پایانی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده کارکنان یگانهای منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مراسم پایانی این مسابقات گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب، تشکیل ارتش انقلابی با تدابیر و رهنمودهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

امیر سرتیپ رضا آذریان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف عملکرد درخشانی داشته است، افزود: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و همچنین بالا بردن توان رزمی و حفاظت و حراست از مرزها حضور فعال و موثری داشته و در خدمت و جزو فدائیان مردم بوده است.

وی بیان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی ارتش در جایگاه بسیار خوب و والایی قرار دارد.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دشمن جامعه را در بعد تهاجم ترکیبی مورد هدف قرار داده است، در مقابل این تهاجم ترکیبی ما نظامی ها محکم ایستاده ایم و دشمن می داند که نمی تواند بر ما از بعد نظامی پیروزی شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن در عملیات و جنگ روانی و فضای سایبری، حملات و ضربات شدیدی به سمت ما روانه کرده است. نشانه دشمن به سمت قرآنی هاست که قرآنیان را از خط خارج کنند و مانع رشد آنها شوند و این وظیفه قرآنی هاست که در مقابل این تهاجمات فرهنگی بایستند.

بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد. نفرات برتر به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی ارتش راه یافتند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن