اسلاید شوشهری

تقویت تجهیزات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای مقابله با موج کرونا

کد خبر : 41945

هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، اقدام به ارسال فوری تخت‌های آی سی یو، دستگاه‌های‌ ونتیلاتور و برخی دیگر از تجهیزات و ملزومات پزشکی برای تقویت توان مقابله دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موج پنجم کووید ۱۹ کرد.

صبح مشهد– به گزارش روز چهارشنبه هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران، تجهیزات ارسال شده که بر اساس اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با توجه به شیوع سنگین موج پنجم کرونا در این استان صورت گرفته، شامل ۵۰ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی ثابت، ۲۵ تخت آی سی یو ، ۱۵ دستگاه ونتیلاتور، به همراه تشک ‌های مواج، اتوآنالیزر، سل کانتر، ساکشن و الکتروکاردیوگراف است.

بر اساس آمارهای غیررسمی هم اکنون تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در مشهد شامل مبتلایان قطعی و نیز مشکوک به بیش از ۲۰۰ نفر در روز رسیده است.
هم اینک ۲۵ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۲۳۸ هزار و ۶۷۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۹۵ هزار و ۱۱۱ نفر را در کشور گرفته است. همچنین سه میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۱۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن