اسلاید شویادداشت روز

مجتبی آرین منش رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خراسان رضوی در سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مطرح کرد:

لزوم مطالبه گری شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب از عملکرد لیست پیروز انتخابات/ چه کردید؟!

کد خبر : 47261

چرا شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب بر لیستی که به مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، ارایه نمودند، نظارتی ندارند.

در آستانه سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا،، رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی و عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان در جمع خبرنگاران گفت: اصولاً یکی از مشکلات اساسی احزاب عدم مطالبه گری بعد انتخابات از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر می باشد.

به گزارش صبح مشهد، مجتبی آرین منش گفت؛ در قبل از انتخابات احزاب در قالب گروه،مجمع،یا شورایی بنام وحدت در کنار هم جمع می‌گردند تا نسبت به ارایه لیست واحد و مشترک به اجماع برسند،کاندیداها نیز به هر شکل ممکن چه متخصص چه غیر متخصص به هر ریسمانی چنگ می‌زنند تا با لابی گری و خواهش تمنا خود را در لیست مورد نظر جای دهند،اما پس از اینکه در لیست قرار گرفتند و رای احزاب و مردم رو کسب کردند،همین افراد که تا دیروز وابسته لیست احزاب بودند ،دیگر پاسخگوی هیچ احدی حتی شورای وحدت اصولگرایان نیستند.

عضو شورای وحدت اصولگرایان با انتقاد از هیئت ریئسه شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب افزود؛ بعد از انتخابات و انتصابات مسولان و منتخبین را به حال خود رها کرده و بعد از مدتی هم میگویند که ضعیف النفس بودن و ناتوان!

دبیر حزب اسلامی ایران زمین گفت؛ از هئیت رئیسه شورای وحدت درخواست داریم با حضور تمام اعضای شورای وحدت منتخبین لیست شورای اسلامی شهر مشهد را بعد از یک سال دعوت به جلسات پاسخگویی کنند.

وی افزود مطالبه گری در احزاب به خواب سنگین فرو رفته است و کمتر تشکل های سیاسی نسبت به این امر همت داشته اند،اما نمونه کوچک و موفق چون جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی نیز قابل مشاهده است که در حد توان به حمایت از مردم فهیم سرزمین خورشید،،مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار داده است و ان شالله در آینده ای نزدیک با راه اندازی بزرگترین هلدینگ خبری و رسانه ای شرق کشور به این مهم بیشتر توجه خواهد کرد.

مجتبی آرین منش با اشاره به تعریف احزاب گفت؛ طرف ما آن عده ای از افراد نیست که با توهم سیاسی و مدعی سیاست دم انتخابات با اخذ وعده‌هایی از کاندیداها لیست پولکی می‌بندند، بلکه طرف ما احزاب سیاسی دارای مجوز از خانه احزاب و وزارت کشور می باشد که روحیه مطالبه گری را زنده نگه نداشته اند و کاندیداهای معرفی شده به مردم فهیم را به حال خود رها کرده اند.

وی در پایان از مدیران ارشد استان بویژه استاندار محترم و شهردار مشهد مقدس خواست ارتباطات خود را با دبیران کل احزاب در استان صمیمی تر کنند و در نشست های مطالبه گری پاسخگوی آنان باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن