اسلاید شواقتصادی

فرشچی خبر داد :

مستاجرین شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی صاحب زمین می‌شوند

کد خبر : 53784

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ؛ “جعفر فرشچی طوسی ” در خصوص واگذاری زمین کارگاهی به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت اجاره واحدهای صنعتی و بر اساس تصمیم گیری هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان مقرر شده است که مستاجرین صنعتی واجد شرایط صاحب زمین کارگاهی شوند تا هزینه‌های اجاره برای آن‌ها کاهش یابد.

وی افزود: لذا مصوبه‌ای تصویب شد که بر اساس آن به مستاجرین فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زمین کارگاهی بدون مزایده واگذار شود. طی هفته جاری شرایط برای متقاضیان اعلام خواهد شد و افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات به دفتر مرکزی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مراجعه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی درباره شرایط واگذاری زمین بیان کرد: تلاش می‌شود تا واگذاری زمین به مستاجرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت نقد و اقساط و با حداکثر تسهیلات و مساعدت باشد تا مستاجرین بتوانند با حداقل هزینه ممکن گارگاه صنعتی خود را بسازند.

فرشچی درباره تامین زمین مورد نیاز مستاجرین شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: محل فعالیت متقاضیان زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پس از اعلام آمادگی توسط تیم ارزیابی بررسی و بر اساس ارزیابی صورت گرفته مساحت زمین و کارگاه مد نظر مشخص و زمین تامین خواهد شد. متقاضیان بعد از تایید نهایی باید به سایت شهرک‌ها مراجعه و در آنجا زمین مد نظر را انتخاب کنند.

وی درباره تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی گفت: واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های تقاضا محور و برخوردار استان مانند شهرک صنعتی کلات، چناران، کاویان و… پیش‌بینی شده است. همچنین زیر ساخت‌های لازم همچون راه، آب، برق و گاز در این نواحی آماده بوده و مشکلی برای واگذاری زمین وجود ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن