یادداشت روز

تسلیت به خانواده‌های حادثه دیده و مردم آبادان/ لابی های راه پله ای را تخریب کنید

کد خبر : 46735

حادثه در حوزه عمران و ساختمان‌سازی همیشه بوده و حادثه آبادان آخرین آن نخواهد بود.

صبح مشهد- نیاز به نوشتن نیست. همه می‌دانند سال هاست گفته و می‌گویند سیستم و بدنه شهرسازی، نظام مهندسی در وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها بگونه‌ای سازماندهی شده که امکان اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی بدون مذاکره راه پله‌ای و آسانسوری کمتر امکان‌پذیر است، مشخص است زمانی که مذاکرات راه پله‌ای و آسانسوری در بین باشد، باید انتظار حوادثی چون آبادان را بیش از این داشته باشیم.

اما سو استفاده سیاسی از فضای غم و اندوه خانواده‌های حادثه دیده و افکار عمومی منطقه بر علیه کشور و نظام ظلمی است که در سال‌های اخیر توسط گروه‌های سیاسی و ضدانقلاب با هدایت رسانه‌های خارجی رواج یافته است.

از مردم شهر‌های شهیدپرور و خونین آبادان و خرمشهر که خود شاهد بودند چگونه مردم از سراسر کشور جان خود را برای آزاد سازی آن سر زمین فدا می‌کردند ، حالا نیز در غم حادثه‌ای که ریشه درفساد اداری دارد با آن‌ها شریک هستند، انتظار است اجازه ندهند بوق‌های خارجی که در دفاع مقدس نام شهر آن‌ها را تغییر داده بودند حالا با تشویق اندک ضدانقلابی که در آن دیار حضور دارند و یا از شهر های دیگر آمده اند به ایران، ایرانی، انقلاب، نظام و از همه مهم‌تر خون شهدا و امام شهدا جسارت کنند.

دولت و نظام نیز باید صف ضدانقلاب، نظام و کشور را از خانواده و دردمندان حادثه آبادان جدا کرده و اجازه ندهند رسانه‌های خارجی مردم را تشویق کنند در سرزمینی که خون شهدا از سراسر کشور برای آزادسازی آن به زمین ریخته است به بهانه این حادثه به آرمان شهدا جسارت کنند.

محمدحسین روشنک، دبیر جبهه مردمی «مشهد برای همه»/ ۶خرداد۱۴۰۱

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن