یادداشت روز

بیانیه حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر : 40146

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در آستانه دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش صبح مشهد، در متن این بیانیه که به قلم محمد رضا خوشنویس دبیر شاخه خراسان رضوی حزب تنظیم شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ برای حفاظت از مرزهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی به زعامت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تاسیس و امروز تحت رهبری مقام معظم رهبری به یک نیروی قدرتمند در حفاظت و حراست انقلاب تبدیل شده و با توان علمی و معنوی در کنار قدرت دفاعی اش به پشتیبان قوی و وفادار برای نظام اسلامی و ملت ایران بدل شده است.

سپاه در طول ۴۲ سال گذشته در همه عرصه های مقاومت یکی از مهمترین نقطه های اتکاء انقلاب اسلامی و نقطه امید مردم و رهبری بوده است.

هنوز، عرصه رشادت ها و شهیدان گلگون کفن سپاه همچون باکری ها- همت ها- بروجردی ها- کاوه ها- زین الدین ها و قاسم سلیمانی ها در روح و جان مردم این مرز و بوم جاودانه و زنده است و امروز سپاه با افتخار ادامه دهنده همان راه و منش شهدا است.

از سویی دیگر، ایمان به ادامه حرکت در این صراط خدمت و مهرورزی، هر روز بیش از پیش در وجود جوانان سپاهی شعله‌ورمی‌شود و عاقبت این راه، همان وعده خداوند است که «فان حزب الله هم الغالبون»

اینک حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضور امام خمینی (رض) می‌باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز امت ولایت‌مدار تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت و سرافرازی این عزیزان را از درگاه الهی مسئلت می نماید.

محمد رضا خوشنویس دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن