استانی

با حکم دستگاه قضاءدر شهرستان درگز :

بیش از یک هکتار بناء و مستحدثات غیر مجاز درگز ، قلع و قمع و ۱۸ هکتار خلع ید و رفع تصرف گردید

کد خبر : 46481

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درگز از اجرای حکم قلع و قمع بنا، مستحدثات و باغ غیر مجاز ایجاد شده در اراضی ملی شهرستان خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، جواد پهلوان زاده روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ما از اجرای حکم قلع و قمع بنا، مستحدثات و باغ غیر مجاز احداث شده در اراضی ملی درگز با مساحتی بالغ بر یک هکتار در بخش نوخندان شهرستان و همچنین خلع ید و رفع تصرف ۱۸ هکتار خبرداد و گفت: این حکم بر اساس رای صادره توسط مقامات قضایی شهرستان و با حضور دادیار اجرای احکام کیفری درگز پاسگاه انتظامی زیندانلو و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان اجرا شد.

وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری درگز ابراز داشت: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره قرار گرفته است و مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی سریعا عملیات قلع و قمع ، خلع ید و رفع تصرف را با هماهنگی دستگاه قضاء انجام خواهند داد.

وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را به شماره تلفن ۱۵۰۴ (فرماندهی شهرستان حفاظت منابع طبیعی استان ) گزارش نموده و قبل هر گونه ساخت و سازی حتما استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های ذیصلاح دریافت نمایند تا نا خواسته و یا بصورت عمدی اراضی ملی را تخریب نکند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن