استانیورزشی

ولی پور در دیدار با اعضای هیات بسکتبال تربت جام:

همدلی و اتحاد در شهرستان ها، بسکتبال استان را قدرتمند خواهد کرد

کد خبر : 43466

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات بسکتبال خراسان رضوی: رئیس هیات بسکتبال استان در حاشیه مسابقات چهارجانبه تربت جام که در روز های پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ آذرماه جاری به میزبانی تیم حسام تربت جام برگزار شد و در دیدار با اعضای هیات بسکتبال تربت جام گفت:در شهرستان ها همدلی و اتحاد بین اعضا در هر رده سنی میتواند در پیشرفت و قدرتمندی بسکتبال استان تاثیر گذار باشد.

مجید ولی پور در ادامه این دیدار گفت:کار خوب بسکتبالی مهم ترین معیار برای ماست ،سیاست هیات استان برای تمامی شهرستان ها یکدلی است اختلاف در هر خانواده ای وجود دارد ولی در نهایت این هدف هاست که نتیجه مطلوب را در پی خواهد داشت و این امر جز با همکاری،همفکری،یکدلی و هماهنگی محقق نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: به جهت نظم و برگزاری های مناسب و در شان بسکتبال استان دیدار های تدارکاتی و چند جانبه باشگاه ها و تیم های بسکتبال در سطح شهر مشهد و شهرستان ها حتما با تایید و هماهنگی های هیات های شهرستان صورت پذیرد.

گفتنی است مسابقات چهارجانبه در شهرستان تربت جام در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور تیم های کاشمر،تایباد،فرش مشهد و حسام تربت جام برگزار گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن