ورزشی

کسب ۲مدال رنگارنگ توسط جودوکاران جوان خراسان رضوی در رقابتهای قهرمانی آسیا

کد خبر : 16278

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از کسب یک مدال نقره و یک برنز توسط جودوکاران جوان استان در رقابتهای قهرمانی آسیا خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، حسین محمودی با بیان این خبر گفت: نوزدهمین دوره رقابتهای جودو جوانان آسیا با حضور ۱۹۶ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی شهر بیروت کشور لبنان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور ۵جودوکار خراسان رضوی در این رقابتها افزود: علی پرهیزگار ملی پوش مشهدی وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان، پس از استراحت در دور نخست، جودوکار عراقی را ضربه فنی کرد و در ادامه جودوکار کره ای را نیز با ضربه فنی شکست داد و به فینال راه یافت، وی در مبارزه پایانی خود نماینده ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: امین کامیابی دیگر ملی پوش خراسانی وزن منفی ۷۳ کیلوگرم نیز بعد از استراحت در دور اول، حریفی از هند را با ضربه فنی شکست داد، در مبارزه دوم مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد. جودوکار ارزنده استان با راهیابی به جدول شانس مجدد، بر جودوکارانی از قرقیزستان و مغولستان پیروز شد و مدال ارزشمند برنز رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برای کشورمان به ارمغان آورد.

وی گفت: علی قلی پور ملی پوش وزن منفی۶۰ کیلوگرم استان نیز در این مسابقات بعد از شکست جودوکار لبنانی مبارزه را در برابر نماینده هند واگذار کرد و از رقابت ها حذف شد.

محمودی گفت: مهیا اکبری و محدثه حسینی بانوان ملی پوش خراسانی حاضر در این رقابتها نیز علی رغم شایستگی از کسب مدال جا ماندند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن