استانی

دادستان تربت جام خبرداد:

مسمومیت ۱۳ دختردانشجو براثرنشت گاز در تربت جام

کد خبر : 45903

دادستان عمومی و انقلاب تربت جام گفت: به علت نشت گاز منواکسیدکربن از قسمت موتورخانه شوفاژ مجتمع خوابگاهی دانشجویان به داخل ساختمان خوابگاه درتربت جام ۱۳ نفراز دختران دانشجو  مسموم  و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش صبح مشهد، حسن وزیری افزود: با اطلاع از وقوع مسمومیت دختران مستقردر مجتمع خوابگاهی در ساعت ۲۲  سه شنبه شب  ، به اتفاق تنی چند از مسئولان در محل حادثه حاضر شدیم و موضوع پیگیری شد.وی ادامه داد: ۸ نفر درمحل حادثه ،درمان و ۵ نفر به بیمارستان منتقل  و بستری شدند که پس از درمان  و بهبودی کامل قبل از ظهر دیروز از بیمارستان مرخص  شدند وحال عمومی همه دانشجویان خوب و مساعد است.

وزیری تصریح کرد: با ورود دادستان  به حادثه ومطالبه گری دانشجویان قرار شد رفع مشکلات ناشی از نشت گاز در اسرع وقت انجام و دیگر مسائل بهداشتی و روشنایی ظرف مدت یک هفته حل شود.

وی خاطرنشان کرد: دیگر مطالبات دانشجویان ازدادستانی قرار شد از طریق مسئولان ظرف مدت یک ماه آینده حل شود و رفع مشکلات موجود توسط دادستانی به مردم اطلاع رسانی شود.وزیری یادآورشد :مشکلات فضای سبز مجتمع هم با قول مساعد شهردار تربت جام قرار است دراسرع وقت برطرف شود. حسن وزیری گفت: دستگاه قضایی پس از اطلاع از مسمومیت تعدادی از دانشجویان سریع وارد عمل و دستور رسیدگی فوری صادر شد.

وی ادامه داد:با بررسی‌های انجام شده مشخص شد علت اصلی این حادثه نشت گاز از سیستم موتورخانه مجتمع خوابگاه بوده که باعث مسمومیت دانشجویان شده است.دادستان عمومی و انقلاب تربت جام افزود: خوشبختانه با رسیدگی کامل و به موقع تیم پزشکی و درمانی ، دانشجویان پس از چند ساعت بستری در بیمارستان با وضعیت مساعد جسمی ترخیص شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن