اخبار مهم

تیراندازی برای دستگیری متهمان پرونده سرقت های خودرویی در مشهد

کد خبر : 45779

فرمانده انتظامی مشهد ازعملیات ضربتی کلانتری های خلق آباد و هفت تیر برای دستگیری ۳ متهم به سرقت های سریالی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ “حسین دهقان پور” روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: تیم های تجسس کلانتری خلق آباد مشهد در اجرای مرحله اول این عملیات گسترده و پی گیری سرقت های سریالی وسایل داخل خودرو ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری را به عنوان مظون تحت نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس پس از گذشت دقایقی  برای دستگیری متهمان در حالی که کنار یک خودروی سواری توقف کرده و درحال سرقت وسایل داخل این وسیله نقلیه بودند وارد عمل شد.

وی افزود: متهمان به محض رویارویی با ماموران قانون بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت متواری شدند وماموران انتظامی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح در تعقیب و گریز  اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله سمت خودروی فراری کردند.

سرهنگ دهقان پور خاطر نشان کرد: در این عملیات با توقیف خودرو ۲ متهم  دستگیر شدند و یکی از آنها که از ناحیه پا بر اثر اصابت گلوله زخمی شده بود بلافاصله به مرکز درمانی انتقال وتحت مراقبت های پزشکی قرارگرفت.
وی اظهار داشت: متهم دیگر پرونده نیز در زمان دستگیری قصد خودزرنی داشت که با برخورد قاطعانه پلیس مواجه شد  و تحقیقات  پرونده با دستورات مقام قضایی در این باره ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در بخش دیگری ازسخنان خود به عملیات ضربتی ماموران کلانتری هفت تیر برای دستگیری عامل گوشی قاپی  و سرقت های خشن خیابانی اشاره کرد و گفت: تیم تجسس کلانتری هفت تیر با بررسی های علمی عامل سرقت ها را چهره زنی و در اقدامی غافلگیرانه او را لحظاتی پس از ارتکاب سرقت دستگیر کرد.

وی گفت: در بازرسی از این متهم ۳ دستگاه گوشی تلفن همراه ، تعدادی کیف و مدارک شناسایی ، چند عدد ساعت های مچی و دیگروسایل سرقتی به همراه یک قبضه قمه کشف  و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن