استانی

برپایی کارگاه آموزشی-ترویجی منابع طبیعی ویژه دانش آموزان در شهرستان نیشابور

کد خبر : 45671

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور گفت: کارگاه آموزشی-ترویجی منابع طبیعی ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش، مراقبین سلامت شهرستان در مدرسه ابتدایی پسرانه «آزادی» شهر نیشابور و برای مقاطع چهارم، پنجم و ششم برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، سهرابی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این کارگاه طی دو جلسه مجزا با حضور ۱۸۰ نفر از دانش آموزان به مباحث مهم منابع طبیعی و طرح همیاران طبیعت پرداخته شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور ادامه داد : نظر به اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه سازی آموزش های مرتبط با منابع طبیعی و حفاظت آن، درخت و درختکاری، تخریب این منابع و راه های پیشگیری از آنها و همچنین طرح همیاران طبیعت و تشویق دانش آموزان جهت عضویت در این طرح؛ برگزاری این سلسله کلاس ها ضروری می باشد.

سهرابی یادآور شد: در این کارگاه آموزشی علاوه بر ارائه مطالب مرتبط با موضوع منابع طبیعی کلیپ هایی نیز با موضوعات منابع طبیعی و طرح همیاران طبیعت متناسب با سن دانش آموزان نمایش داده شد و علاوه بر پاسخگویی به سوالات آنها به چند نفر از دانش آموزان که به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح دادند جوایزی اهدا گردید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن