پایتخت فرهنگ اسلامی

فرمانده مرزبانی استان: مردم با حضور در مراسم تشییع شهیدان اصلانی و دارایی سیلی محکمی به رسانه های معاند زدند

کد خبر : 45659

فرمانده مرزبانی استان در رأس هیئتی با خانواده شهید حجت الاسلام اصلانی دیدار نمود و یاد و نام این شهید والامقام را گرامی داشتند .

به گزارش صبح مشهد، سردار شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در دیدار با خانواده معظم شهید گفت : امروز به لطف عنایت حق تعالی و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون مقدس شهدا انقلاب تبدیل به یک درخت تناور و عظیمی شده است و جمهوری اسلامی ایران در قله جهان ایستاده است .

وی در ادامه سخنان خود به نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اشاره نمود و خاطر نشان کرد : نقش روحانیت معزز در شکل گیری انقلاب اسلامی و تداوم این انقلاب در تمامی عرصه ها نقشی بی بدیلی بوده است و کماکان ادامه دارد ، برخی از این عزیزان مثل شهید اصلانی در کثوت گمنامی و کاملا بی ادعا در عرصه جهاد و محرومیت زدایی بویژه در مناطق محروم فعالیت می کردند که در حرم امن الهی به شهادت رسیدند لذا به همسر صبور ، فرزندان و بستگان این شهید والامقام به نیابت از همه مرزبانان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

سردار “شجاع” در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت : از اینکه توفیق شد خدمت شما رسیدیم و با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم همراه شد بسیار خوشحال شدیم ، از شما خانواده معظم شهدا می خواهیم در این ایام سربازان ولایت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را که شبانه روز و در هرذ شرایطی برای امنیت کشور تلاش می کنند از دعای خودتان محروم نسازید تا بتوانند در ادامه راه موفق و راه شهدای گرانقدر را ادامه دهند .

فرمانده مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد : انشالله که شهادت این شهید عزیزمان در تثبیت اقدامات خیرخواهانه و در جایگاه حقی که قرار داشت ، اقدامات مثبتی که ایشان چه در حوزه فرهنگی و چه در حوزه محرومیت زدایی داشتند بتواند برای سایرین درس و الگویی باشد .

سردار “شجاع ” در ادامه با اشاره به اینکه قطعاً راه شهیدان “اصلانی و دارایی” ادامه خواهد یافت ، گفت : رسانه های معاند پس از شهادت این شهید عزیز و شهید دارایی خیلی تلاش کردند تا تخریب نمایند اما مردم شهید پرور و دلاورمشهد مقدس خوب جواب دندانشکنانه ای به دشمنان با حضور خود در مراسم تشییع پیکر این شهیدان گرانقدر دادند و نشان دادند که مردم هنوز پای اعتقادات و تعهدی که به نظام و انقلاب اسلامی دارند هستند .

فرمانده مرزبانی استان در پایان با تجلیل از خانواده گرانقدر شهید اصلانی ، گفت:امروز حقیقتا آمدیم تا بیشتر خودمان روحیه بگیریم انصافاً این روحیه ای که خانواده معظم شهید داشتند واقعاً پند آموز و درس آموز است لذا تقدیر و تشکر می کنیم که اجازه دادید خدمت شما برسیم .

همسر شهید “اصلانی” نیز در این دیدار با قدردانی از حضورفرمانده مرزبانی و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم ، گفت: ما هم متأثریم که مقام معظم رهبری( مدظله العالی) سرباز گمنامی را در جبهه فرهنگی و خدمت رسانی از دست داده اند ؛ایشان خیلی به ولایت علاقمند بودند مثل یک سرباز و ما را هم همین طور تربیت کرده اند و انشالله که بتوانیم در عرصه های مختلف نظام خدمت کنیم .

وی در ادامه تصریح کرد: برای ما ضایعه اش سخت است اما دشمن بداند با ریختن خون مظلومانه این عزیزان اونم تو حرم امن الهی با دهان روزه هیچ خللی نمی تواند در نظام و انقلاب اسلامی ایجاد کند .

همسر شهید ” اصلانی” در پایان با اشاره به اینکه دعاگویتان هستیم و برای ما نیز دعا کنید ، بیان داشت: واقعا آرام شدیم وقتی احساسات مردم را دیدیم .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن