اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

سید نظام‌الدین موسوی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد

کد خبر : 13893

با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سید نظام‌الدین موسوی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه این آستان منصوب شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم ، با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سید نظام‌الدین موسوی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه این آستان منصوب شد.

اداره کل روابط عمومی آستان قدس به دلیل عملکرد مثبت و تاثیرگذارش در دو سال اخیر با موافقت تولیت آستان قدس رضوی به تازگی به مرکز ارتباطات و رسانه ارتقاء یافته بود مقرر شد سیدنظام موسوی  به عنوان معاون ارتباطات و رسانه در آستان قدس فعالیت‌های خود را آغاز کند.

موسوی از مدیران انقلابی در عرصه رسانه و جنگ نرم است که مدیرمسئولی روزنامه جوان و فعالیت در سازمان بسیج دانشجویی، مدیرعاملی خبرگزاری فارس را در کارنامه خود دارد.

محمد امین توکلی‌زاده جزو نخستین انتصاب‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در آستان قدس رضوی بود که اخیرا به عنوان رئیس حوزه ریاست دفتر بازرسی مقام معظم رهبری مدظله العالی منصوب شده است.

انعکاس فعالیت‌ها و خدمات آستان قدس رضوی در رسانه‌ها در دو سال اخیر باعث تغییر نگرش زائران و مجاوران نسبت به این آستان و همچنین توسعه ارتباطات مردمی شده است.

راه‌اندازی شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) برای نخستین بار در آستان قدس رضوی، تاسیس استودیو در صحن انقلاب جهت بهره‌برداری شبکه‌های مختلف تلویزیونی و  رادیویی برای پوشش مناسب برنامه‌های حرم مطهری رضوی و همچنین برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و معارفی در سطح ملی و بین‌المللی از جمله نمایشگاه مهر درخشان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد، برگزاری شهربازی معارفی برای نخستین بار در حرم مطهر رضوی که با استقبال کم نظیر زائران و مجاوران روبه‌رو شد، راه‌اندازی بازار بین‌المللی فیلم اسلامی از جمله اقدامات مثبت توکلی‌زاده در اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی است.

تشکیل قرارگاه رسانه‌ای «معین الضعفا» در ایام ویژه و مناسبت‌ها با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه‌ای داخلی و خارجی، ارتباط و تعامل مناسب با بیش از ۶۳ شبکه تلوزیونی و رادیویی صدا و سیما( شبکه یک، سه، افق، قرآن و غیره) برای پوشش برنامه‌ها و خدمت‌رسانی آستان قدس به زائران و مجاوان از دیگر فعالیت های توکلی زاده بوده است.

همچنین فعالیت‌های گسترده و موثر در فضای مجازی، پایه‌ریزی ارتباط با مدیران کانال‌های خبری کشور و توزیع محتواهای بصری و متنی در کانال‌ها  جریان‌سازی در فضای مجازی، ارتباط مداوم و صمیمی و تعامل بسیار خوب با مطبوعات و خبرگزاری‌های سراسر کشور، ایجاد پل ارتباطی مناسب میان رسانه‌ها و بخش‌های مختلف حرم منور رضوی و پاسخ‌گویی سریع و مناسب از جمله اقدامات مثبتی بود که توکلی‌زاده در طول فعالیت خود اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی صورت داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن