شهری

در نشست مدیرعامل سازمان با رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید شد؛

رفع مشکلات پروژه های کلان اشتغال آفرین سازمان همیاری در خراسان رضوی

کد خبر : 45334

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی صمیمی با رئیس دفتر رئیس جمهور اسلامی ایران بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات پروژه ها و طرح های کلان اشتغال آفرین این سازمان در شهرهای مرزی و محروم تایباد و خواف و … تاکید کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد رضا تازیکی با اشاره به نشست صمیمی دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران، گفت: در این دیدار که در حاشیه سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی با این ایشان در لباس خادمی حضرت رضا (ع) در جوار بارگاه ملکوتی این امام همام صورت گرفت، گزارشی از مسائل، مشکلات و برنامه های کلان در دست اقدام سازمان همیاری در حوزه های اقتصادی و اشتغال آفرینی ارائه شد.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری لزوم حرکت تمامی دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی در حوزه تولید و اشتغال آفرینی به ویژه بر پایه موضوعات دانش بنیان، افزود: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و شرکت ها و موسسات زیر مجموعه های نیز در این حوزه طرح ها و پروژه های متعددی در شهرهای مختلف استان در دست اقدام دارد که برای تحقق هر یک نیاز به برخی حمایت های در سطح کلان وجود دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، تصریح کرد: تسریع در صدور مجوز بهره برداری بزرگترین شهرک حمل و نقل شرق کشور در خواف، مسائل مربوط به توسعه فعالیتهای مجتمع پایانه های انرژی دوغارون، رفع دغدغه و مشکلات فعالیتهای کلان تعدادی از واحدهای تابعه سازمان در حوزه های عمرانی، صادرات سوخت، بازرگانی خارجی و … از جمله موضوعاتی بود که در دیدار صمیمی با رئیس دفتر ریاست جمهور مطرح شد و مکاتبات لازم با هماهنگی استانداری در این خصوص صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به عزم جدی تمامی ارکان کشور برای ورود به قرنی جدید و سرشار از موفقیت، آبادانی، رفاه و آسایش برای هم میهنان مان امیدواریم با حمایت های آتی دولتی بتوانیم با افتتاح پروژه های اشتغال آفرین سازمان همیاری و فعالیتهای واحدهای تابعه در تحقق این امر موثر عمل کنیم.

گفتنی است، در این نشست صمیمی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و احمد عبدالله زاده مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن