شهری

شُله و حلیم در مشهد به قیمت پارسال عرضه می‌شود

کد خبر : 45311

رییس اتحادیه صنف رستوران‌داران،کباب و حلیم پزان مشهد گفت: نرخ شُله و حلیم طی ماه رمضان امسال تغییری نکرده و به قیمت سال گذشته عرضه می شود اما این اتحادیه در پی تغییر نرخ این ۲ غذا به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه آنهاست.

به گزارش صبح مشهد، حسن امیریان افزود: هم اینک رستوران داران و حلیم پزان و آشپزخانه های مشهد هر کیلوگرم حلیم را به قیمت ۳۶۴ هزار ریال و هر کیلوگرم شله را به قیمت ۴۱۶ هزار ریال عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه شله و حلیم، اتحادیه صنف رستوران‌داران درخواست تغییر نرخ حلیم به قیمت ۵۵۵ هزار ریال و تغییر نرخ شله به قیمت ۵۸۵ هزار ریال را به انجمن حمایت از مصرف کنندگان خراسان رضوی ارایه داده است که در صورت تایید این انجمن و تصویب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نرخ نهایی این غذاها اعلام می شود.

رییس اتحادیه صنف رستوران‌داران، کباب و حلیم پزان مشهد گفت: نوروز امسال شرایط کسب و کار واحدهای زیر پوشش این اتحادیه بسیار رونق گرفت و حضور زائران به بازار رستوران داران رنگ تازه ای داد و صاحبان این صنف حتی در مناطق کم برخوردار مشهد از وضعیت رضایت داشتند.

امیریان افزود: ۱۵ رستوران برند زیر پوشش اتحادیه صنف رستوران‌داران مشهد هستند که طی نوروز امسال فروش مطلوبی داشتند.

وی ادامه داد: نظارت بهداشتی بر واحدهای رستوران، کبابی ها و حلیم پزی ها نیز در ایام نوروز به دقت انجام گرفت و واکسیناسیون سه دز متصدیان رستوران ها و کارگرانشان، نصب کد “کی.یو.آر” بهداشتی در واحدهای صنفی و رعایت پروتکلهای بهداشتی الزامی بود.

رییس اتحادیه صنف رستوران‌داران، کباب و حلیم پزان مشهد گفت: طی نوروز امسال در پی نظارتهای بهداشتی بر واحدهای زیر پوشش این صنف، پنج واحد شامل سه آشپزخانه و ۲ کبابی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی مهر و موم شدند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن