استانی

۱۳۰سری جهیزیه به مناسبت دهه فجر به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف اهدا شد

کد خبر : 44500

همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی در شهر سده خواف با حضور مدیر کمیته امداد و مسئولین بخش سلامی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به نوعروسان مددجو زیرپوشش امداد ۱۳۰ سری جهیزیه اهدا شد.

به گزارش صبح مشهد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خواف با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کمیته امداد ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد اهدا کرده است گفت:انشاالله تا پایان سال نوعروسان در صف جهیزیه با همت خیرین و مراکز نیکوکاری صفر خواهد شد.

مجتبی حیاتی با بیان اینکه در هر جهیزیه پنج قلم کالا اساسی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان اهدا شده است، افزود: امروز به ۱۳۰ زوج جوان با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال جهیزیه اهدا شده که انشاالله شاهد خیر و برکت در زندگی این زوج ها باشیم.

وی در بخش دیگر از صحبت های خود با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: کمیته امداد اولین نهاد انقلاب اسلامی و یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) برای خدمت گزاری به مردم تشکیل شد و در طول این چهل سال خدمات ارزنده ای به مردم به ویژه خانوارهای زیرپوشش ارایه کرده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان خواف در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با حضور همه اقشار مختلف جامعه به پیروزی رسید و تمام موفقیت های انقلاب مرهون حضور مردم است.

حیاتی با بیان اینکه کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به مردم وظایف و بار سنگینی بر دوش دارد، اظهار کرد: این نهاد در همه سر فصل های خدمت رسانی؛ اشتغالزایی، درمان، مسکن و مسائل فرهنگی با تمام تلاش و کوشش سعی می کند خدمات بیشتر و صادقانه تری به مردم انجام دهد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و مراکز نیکوکاری شهرستان خواف ابراز امیدواری تا انشاالله با همت این عزیزان بتوانیم خدمات شایسته ای به ولی نعمتان شهرستان خواف ارائه نماییم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن