استانی

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین فشرده توسط مرزبانان هنگ تایباد

کد خبر : 31635

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق و مواد افیونی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای جلوگیری از خروج غیر قانونی سوخت از مرزهای استان و برخورد با فعالیت قاچاقچیان سرمایه های ملی و نیز برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود مواد افیونی به داخل کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق شدند مقادیری مواد مخدر و سوخت قاچاق را کشف و متخلفان را دستگیر نمایند.
سردار “جان نثار” در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی موفق شدند قاچاقچیان سوخت را شناسایی و از آنها ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵۲۲ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال را طی ۴۸ ساعت گذشته کشف نمایند.
وی در ادامه افزود: همچنین مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد با اشرافیت اطلاعاتی در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور موفق به کشف ۱۱ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین فشرده شدند و در این رابطه یک قاچاقچی را پس از دستگیری برای تشکیل پرونده راهی مراجع ذی صلاح کردند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان گفت : مرزبانان استان در شناسایی و برخورد با قاچاقچیان حوزه سوخت و تجسس دقیق وسایل نقلیه ی عبوری و خوردروهای ترانزیتی لحظه ای از پا نمی ایستند و همواره با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی قاچاقچیان موادمخدر را شناسایی کرده و به آن ها اجازه تخلف و سرپیچی از قوانین را نخواهند داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن