اقتصادی

افزایش خرید های اینترنتی در ایام شیوع ویروس کرونا

کد خبر : 44339

مسئول خرید اینترنتی اداره کل پست خراسان رضوی گفت، با شیوع ویروس کرونا مرسولات اینترنتی افزایش چشمگیری داشت که خوشبختانه با توسعه زیر ساخت ها پست استان توانست در حداقل زمان ممکن نسبت به توزیع و ارسال مرسولات خرید اینترنتی اقدام نماید و رضایت تولید کننده و مصرف کننده را جلب نموده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان رضوی مرتضی مرید افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در پست استان خراسان رضوی و مکانیزه شدن مرکز مبادلات توانستیم ضمن کاهش مدت زمان سیر مرسولات خدمات بهتری را با انعقاد قراردادها به مشتریان ارائه کنیم .

وی با اشاره به این نکته که کرونا برای پست یک فرصت بود، خاطر نشان ساخت: کارکنان پست استان خراسان رضوی ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی توانستند با فعالیت شبانه روزی و بدون تعطیلی در قطع زنجیره کرونا سهیم باشند.

مرید ادامه داد : مشتریانی که مرسولات انبوه دارند بدون حضور در باجه های پستی می توانند با انعقاد قرارداد در واحد بازاریابی سفارشات خود را برای مشتریان ارسال کنند .

همچنین صاحبان کالا و خدمات علاوه بر اینکه محصولات خود را در سطح کشور توزیع می کنند می توانند توان رقابت پذیری خود را افزایش دهند .

وی گفت: زیر ساخت هایی که هم اکنون پست برای صاحبان کالا و خدمات فراهم آورده علاوه بر سود آوری برای مشتریان موجب کاهش قیمت تمام شده کالا ها می باشد .

مرید ادامه داد : بازار الکترونیک شرکت ملی پست با بهره گیری از گستردگی شبکه پستی بازاری به گستردگی ایران را فراهم آورده است .

مسئول واحد خرید اینترنتی افزود: در حال حاضر شرکت های بزرگی با پست استان تعامل دارند و پس از مکانیزه شدن مرکز مبادلات رضایت صاحبان کالا دو چندان شده است، همچنین خریداران در هر کجای ایران پس از دریافت محصول وجه مربوطه را می توانند به ماموران پست پرداخت کنند .

او در پایان گفت: دریافت سفارش ، مدیریت بر سفارش و پیگیری از امکانات کاربردی برای فروشندگان از مزایای بازار الکترونیک پست است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن