استانی

کابوس وحشت و اضطراب برای اعضای یک خانواده / پدر خوشابی در مقابل چشمان همسر و فرزندش جان باخت

کد خبر : 44122

فرمانده انتظامی نیشابور به تشریح حادثه وحشتناک ناپدید شدن سرنشینان یک خانوده که با خودروی سمند عازم قوچان بودند و نجات جان ۲ تن از آنان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ ” علی رضا حسینعلی زاده” در گفتگو با خبرنگار ما گفت:ساعت ۹:۳۶ صبح روز بیست و ششم دی ماه گزارش مفقودیت سه عضو یک خانواده که با خودرو سواری سمند از سمت شهرستان خوشاب عازم قوچان بودندبه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: برررسی های اولیه نشان می داد سرنشینان خودروی سمند در آخرین تماس تلفنی با اقوام خود اعلام داشته اند تا یک ساعت دیگر به مقصد می رسند اما پس از آن ,در منطقه سرولایت حوزه استحفاظی نیشابور، تلفن آنها از دسترس خارج و مفقود شده اند که بلافاصله جستجوهای پلیسی با توجه به اهمیت موضوع برای یافتن اثری از اعضای این خانواده آغاز شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی” عبدالله گیو ” و دیگرتیم های انتظامی و نیروهای امدادی وارد عمل شدند و با استفاده از جستجوهای زمینی و همچنین کنترل هوایی،ظهر روز بیست و هفتم دی ماه رد این خودرو در محلی معروف به (کال دره) پیدا شد و ماموران انتظامی دریافتند خودروی سمند از مسیر خود منحرف وبه دره عمیق وخارج از دید سقوط کرده است.

با حضور ماموران انتظامی و نیروهای امدادی عملیات امداد و نجات آغاز و با بررسی بعدی مشخص شد راننده ۴۶ ساله در این حادثه جان خود را از دست داده و همسر و دختر ۱۵ ساله اش که داخل خودرو محبوس شده بودندبه علت ضعف پوشش آنتن دهی تلفن همراه نتوانسته اند موضوع را به بستگان خود و نیروهای امدادی اطلاع دهند.

سرهنگ حسینعلی زاده با ابراز تاسف گفت: جسد قربانی حادثه با دستورات مقام قضایی به سردخانه انتقال و خانواده اش نیز نجات یافتند و تحقیقات درباره علت و چگونگی وقوع این حادثه ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن