اقتصادی

تعاملات شهرداری شاندیز و پدیده تقویت می شود

کد خبر : 43696

در جلسه ی دیدار مدیران ارشد گروه شرکتهای پدیده با شهردار جدید شاندیز بر تقویت تعاملات مشترک به منظور حل مسائل پدیده تاکید شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شرکتهای پدیده، شهردار جدید شاندیز در دیدار با مدیران ارشد گروه شرکت‌های پدیده شاندیز بهبود وضعیت کنونی شهر شاندیز را در گرو تعاملات سازنده میان شهرداری و گروه شرکت‌های پدیده دانست و عنوان کرد: با بضاعت و استعدادهای فراوان پروژه ی پدیده قطعا ارتقاء تعاملات این دو مجموعه سبب هم افزایی و ارتقاء وضعیت کنونی شهر شاندیز خواهد شد.

در این جلسه که به منظور عرض تبریک و آشنایی بیشتر شهردار جدید شاندیز با ظرفیت‌های شهر رویایی پدیده شاندیز برگزار شده بود، مدیران ارشد گروه شرکتهای پدیده نیز ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر احمد باقری، شهردار منتخب شهر شاندیز بر اهمیت تعاملات گسترده و موفق شهرداری با پدیده ی شاندیز تاکید کردند.

مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده نیز در این دیدار گفت: رونق پدیده شاندیز به عنوان یکی از پروژه های بنام کشور قطعا بر سایر موقعیتهای شهر شاندیز اثر گذار خواهد بود و علاوه بر آن مردم شهر شاندیز نیز در مرحله ی اول از تاثیرات مثبت آن برخوردار خواهند شد.

مهندس سعید ورودی ابراز امیدواری کرد: با توجه به حضور دکتر باقری در شورای شهر شاندیز در زمان شروع پروژه پدیده و اطلاع کامل ایشان از سابقه و ظرفیتهای پدیده، امیدواریم مسائل اصلی پدیده با شهرداری مرتفع گردد و حقوق مردم و سهامداران زنده شود.

مهندس ورودی همچنین به ورود سرمایه گذار و تاثیر تعاملات سازنده شهرداری در این موضوع تاکید کرد و افزود: امیدواریم در برهه کنونی
بتوانیم با هم افزایی خواست و همت شهرداری در کنار پدیده از ظرفیت سرمایه گذاران خارجی در جهت حل مسائل با سابقه ی پدیده و رونق بیش از پیش بهره گیریم.

شهردار جدید شاندیز نیز در این جلسه ضمن تاکید بر مردمی بودن پروژه پدیده و حجم بالای سهامداران آن در سراسر کشور، گفت: هم اکنون یکی از اولویتهای مهم شهرداری شاندیز، اعتمادسازی میان اقشار مختلف مردمی شاندیز و شهرداری است و البته بازسازی اعتماد مردمی در پیشبرد اهداف سازنده اهمیت فراوان دارد.

دکتر سید احمد باقری افزود: با بضاعت و استعدادهای فراوان پروژه ی پدیده قطعا ارتقاء تعاملات این دو مجموعه سبب هم افزایی و ارتقاء وضعیت کنونی شهر شاندیز خواهد شد.

وی افزود: کار موثر در شهر شاندیز نیازمند اقدامات اساسی و جهادی است و خوشبختانه در این راستا نیز شورای شهر شاندیز همراه و پیشرو است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن