استانی

به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها؛

اهدای ۳۵ عدد ویلچر و ۱۵۰بسته غذایی به معلولان شهرستان خواف

کد خبر : 43627

در مراسمی و به همت بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها تعداد ۳۵ عدد ویلچر و ۱۵۰ سبد غذایی به معلولان اهدا شد.

به گزارش صبح مشهد، سید مهدی متولی سرپرست اداره بهزیستی در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۴۴۷۷ پرونده معلولیت با درجات خفیف تا بسیار شدید داریم گفت: در مجموع بیش از ۱۹ هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی در شهرستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم استفاده می کنندو بالغ بر ۱۴۷۰ پرونده خدمات مستمر مالی دریافت می کنند.

سرپرست بهزیستی خواف ادامه داد: یکی از مهمترین مسائل در حوزه کار بهزیستی توجه به مسئله مشارکت‌های مردمی و جذب خیرین است که تلاش داریم به بهترین شکل ممکن تمام روزنه‌های امید مددجویان را برای ارائه خدمات بهتر زنده نگه داریم.

در ادامه امام جمعه شهرستان خواف ضمن تشکر از اداره بهزیستی و خیریه آبشار عاطفه ها بابت فراهم کردن شرایط این اتفاق مهم توجه به معلولین و افراد نیازمند و برطرف کردن مشکلات آن را وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات برشمرد و گفت: با هم افزایی و همدلی ادارات حمایتی ، خیرین و نیک اندیشان می‌تواند اتفاقات خوبی را برای این جامعه هدف فراهم آورد.

حجت الاسلام برزگرنژاد خواستار توجه ویژه معادن به بحث اشتغال معلولین و خانواده‌های آنها شدو بیان داشت: یکی از مهمترین خواسته های ما در شهرستان تحقق استخدام سه درصد سهمیه معلولان است و تا حصول نتیجه پیگیر این موضوع هستیم.

وی توجه به مناسب سازی محیط های تردد معلولین را امری مهم در حمایت از این قشر دانست و اظهار داشت: باید در سطح شهرستان ادارات، بانک ها ،پارک ها وفضاهای عمومی جهت استفاده افراد دارای معلولیت کاملاً مناسب سازی و ایمن شوند.

امام جمعه شهرستان خواف خاطرنشان کرد: اگر میخواهیم مشکلات مردم مرتفع شود باید کار میدانی و جهادی صورت گیرد تا گرهی از مشکلات افراد باز شود.
مسئول بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در خواف نیز در این مراسم گفت: این موسسه ۳۵ ویلچر به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال به معلولین با همکاری اداره بهزیستی و کمیته امداد در جهت کاهش مشکلات آنها اهدا کرد.

مینا باتجربه همچنیــن از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال به خانواده های معلولین خبرداد و خاطرنشان کرد: گام برداشــتن در مســیر کمک به محرومان جامعه با هدف کسب رضایت خداونــد متعــال توفیــق بزرگــی اســت کــه نصیب خادمــان خیریه آبشار عاطفه ها شــده اســت.

در پایان این مراسم از سرکار خانم باتجربه مسئول بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در خواف تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن