اجتماعیاخبار مهماستانیشهری

۱۴ آرایشگاه بانوان در مشهد پلمب شد

کد خبر : 20962

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی مشهد ۱۴ آرایشگاه بانوان را پلمب کرد.

به گزارش صبح مشهد، اعظم حسنی درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس، با اشاره به لزوم قانونمندی آرایشگرها و عدم چشم‌پوشی از چارچوب‌های تعیین شده، اظهار داشت: آرایشگرها حق انتشار نمونه کار خود را در فضای مجازی ندارند، در صورت انجام چنین امری با فرد خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نمونه‌ کار از سوی چندین آرایشگاه زنانه منتشر شده است، با توجه به اهمیت این امر، عدم توجه به آن خلاف ضوابط اجرایی نظام صنفی است، این سازمان با پی بردن به این مسئله باید موضوع را پیگیری و از ترویج آن جلوگیری کند.

حسینی با اشاره به فعالیت مستمر اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد جهت جلوگیری از بروز اتفاقات این چنینی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین آرایشگاه در ارتباط با موضوع مذکور پلمب شده اند، تمامی آرایشگرها پیش از آغاز کار باید از قوانین موجود در حرفه خود مطلع باشند.

رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد عنوان کرد: تاکنون بارها اعلام شده که هیچ آرایشگری نمی‌تواند عکس‌ها و نمونه‌ کارهای خود را منتشر کند، این موضوع توسط اتحادیه صنف بانوان آرایشگر اعلام شده اما برخی به این قانون توجهی ندارند.

حسینی با اشاره به پیگیری اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد در ارتباط با فعالیت بانوان آرایشگر بیان کرد: تعدادی از آرایشگرها به اهمیت این موضوع پی نبرده و در فضاهای مجازی در این رابطه فعال بودند که پس از شناسایی با آنها برخورد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از آرایشگرها قادر به فعالیت در محل کار خود نیستند، چرا که آرایشگاه آنها پلمب شده است، همچنین تعداد قابل چشمگیری از بانوان مشغول به این حرفه هستند، به عبارتی تاکنون هزار و ۸۰۴ مجوز کسب آرایشگاه بانوان در مشهد صادر شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن