پایتخت فرهنگ اسلامی

حرم مطهر رضوی میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم

کد خبر : 43387

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد رضا بیات» در بارگاه ملکوتی امام هشتم با حضور با آحاد مردم، زائران و مجاوران و الدین شهید طواف داده می‌شود.

به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمدرضا بیات» پس از گذشت ۵سال توسط تیم تفحص ایثارگران سپاه و نقسا (نیروی قدس سپاه انقلاب) در سوریه کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد رضا بیات» سه شنبه نهم آذرماه پس از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی همراه با قرائت دعای توسل با حضور آحاد مردم، زائران و مجاوران و والدین شهید برگزار می‌شود.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم تازه تفحص شده پس از طواف در حرم مطهر رضوی جهت برگزاری مراسم خاکسپاری به تهران انتقال و در جوار یاران شهیدش در «بهشت زهرا» آرام خواهد گرفت.

شهید مدافع حرم «محمدرضا(علی) بیات» در هفتم بهمن‌ماه ۱۳۶۵ در تهران چشم به جهان گشود و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در میدان مقاومت خوش درخشید. شهید بیات یکی از فرمانده گردان‌های لشکر فاطمیون بود که در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ در ارتفاعات «العیس» در حومه «حلب» سوریه به مقام رفیع شهادت نائل و پیکر مطهرش مفقودالاثر شد، طی ۵ سال گذشته مزار بی جسم او در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادمان این شهید بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن