شهری

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد:

اتوبوس‌های اعزامی مشهد به عراق برگشت خورد/ آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده در مسیر بازگشت هستیم

کد خبر : 48707

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد از برگشت خوردن اتوبوس‌های اعزامی به عراق خبر داد و گفت: در حال حاضر اتوبوس‌ها در خاک ایران مستقر است که در صورت درخواست ستاد اربعین کشور آماده خدمت‌رسانی به زائران پیاده در مسیر بازگشت است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایسنا، عباس اتحادی اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی مشهد ١٣٠ دستگاه اتوبوس را با توجه به هماهنگی‌هایی که با کشور عراق انجام بود، جهت خدمت رسانی به زائران پیاده اربعین حسینی اعزام کرد.

وی افزود: بنا بر اظهار نظر مقامات دولت عراق مقرر شد ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در مسیر مرز مهران به زائران سرویس‌دهی کند اما متاسفانه بعد از اعزام اتوبوس‌ها به دلیل ناهماهنگی مسئولان استان کوت عراق این سرویس‌دهی آنگونه که شایسته بود، انجام نشد.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: همچنین به دلیل مشکلاتی که برای اسکان اتوبوسرانان در کشور عراق ایجاد شد، اتوبوسرانان ما به کشور و مرز مهران بازگشتند.

اتحادی در پاسخ به این سوال که آیا اعزام اتوبوس به مرزها موجب کاهش وسایل نقلیه عمومی در شهر نشده، گفت: اعزام اتوبوس‌ها تصمیم سازمان اتوبوسرانی مشهد نبوده و از طریق ستاد اربعین کشور این دستور به ما ابلاغ شد که این تعداد اتوبوس به کشور عراق فرستاده شود.

وی بیان کرد: سال‌های گذشته وقتی اتوبوس‌ها را به کشور عراق اعزام می‌کردیم، ناوگان شهری حمایت می‌شد. امسال نیز تدابیری اتخاذ شد مبنی بر اینکه سازمان همزمان با اعزام ١٣٠ دستگاه اتوبوس به کشور عراق، ١٠٠ دستگاه اتوبوس که دارای نواقص فنی و غیر فعال بود را به چرخه سرویس‌دهی بازگرداند تا بتواند سرفاصله ناوگان را تا حدی مدیریت کند و شهروندان با کمترین افزایش سرفاصله از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن