استانیاسلاید شو

آبرسانی ۱۴ روستا با جمعیت ۸۴۷۸ نفری در شهرستان مرزی خواف

کد خبر : 42614

نماینده بنیاد فرهنگی و نیکوکاری ابراهیمی از آبرسانی به ۱۴ روستای شهرستان محروم و مرزی خواف با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال به همت خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف؛محمد رضا قربانی جامی اظهار داشت:۲۸ درصد از هزینه های خیر محترم در استان خراسان رضوی در شهرستان خواف در زمینه آبرسانی صرف شده است که در نتیجه آن ۱۴ روستای این شهرستان از ثمرات آن بهره مند گردیدند.

وی افزود:خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی در سراسر کشور در بیش از ۶۶۸ روستا امر آبرسانی را آغاز یا به پایان رسانده اند و این موضوع را که ایشان مشکلات مردم را حل نمایند سعادتی برای خود می‌داند که خداوند متعال نصیب ایشان نموده است و همیشه خطاب به مردم می گوید: من از شما توقعی ندارم، چرا که معتقدم آب مهریه حضرت زهرا(س) است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف نیز ضمن تشکر از خیرنیکوکارحاج اکبر ابراهیمی افزود:در برخی روستاها خصوصا ایام گرم سال و پیک مصرف شاهد مشکلات آبرسانی هستیم اما باید بگوئیم که خیر محترم بازوی توانمند آبفا بوده است چرا که بیش از ۱۴ روستا به همت حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان آبرسانی و مشکلات آنها در این حوزه مرتفع شده است.

سید حسن رضائیان گفت:این ۱۴ روستا که در آنها عملیات آبرسانی انجام شده است در بخش جلگه زوزن و سلامی بوده است که شامل لوله گذاری خطوط انتقال و اصلاح شبکه توزیع بوده است که با بهره برداری از این پروژه ها ۲۲۹۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۴۷۸ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن