اسلاید شوشهری

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی ۲۰۰۰ نفره فرهنگیان و دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در مشهد 

کد خبر : 47714

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی امسال و پس از ۱۳سال، مسابقات ورزشی خواهران فرهنگی و کشتی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور را با حضور ۲۰۰۰شرکت کننده و با مشارکت آستان قدس رضوی برگزار خواهد کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری مسابقات ورزشی فرهنگیان و کشتی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور در مشهد، سید امیر شوشتری، در نشست خبری این رویداد که صبح امروز ۲۵ تیرماه برگزار شد، تصریح کرد: یکی از ساحت‌های مهم سند تحول بنیادی آموزش و پرورش، ساحت تربیت بدنی و سلامت است که باید دانش‌آموزان و متربیان ما به آن تربیت شوند. بر این اساس از تمام ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد استفاده شده تا بتوانیم در خدمت کشور باشیم.

وی با بیان اینکه آستانی که مرین به نام امام رضا علیه السلام است، همیشه بستر بسیار آماده و ارزشمندی برای بیشترین فعالیت‌ها و به ویژه فعالیت‌های پرورشی و تربیت بدنی رادارد,خاطرنشان کرد: از این‌رو خراسان رضوی میزبان بیش از ۲۰۰۰نفر از دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در مسابقات تربیت بدنی فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر کشور خواهد بود و این باعث افتخار ماست که در کنار مضجع نورانی امام رضا(ع) این میزبانی را بر عهده داریم.

رییس ستاد اجرایی مسابقات ورزشی فرهنگیان خواهر سراسر کشور ظرفیت اینگونه فعالیت‌ها را در استان و مشهد بسیار گسترده دانست و عنوان کرد: امسال پس از ۱۳سال، مسابقات همکاران فرهنگی و پس از دو سال هم مسابقات دانش‌آموزی که به دلیل بیماری کرونا تعطیل بود را میزبانی خواهیم کرد.

گفتنی است مسابقات بانوان فرهنگی از ۲۸تیرماه سال جاری تا ۲ مردادماه در سالن‌های شهید آقا مصطفی خمینی، مالک اشتر، شهید عرفانی، علی حمیدی(فیاض بخش) و مجموعه ورزشی سجاد در سه رشته والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن