دانش و فناوری

یک رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور مشهد راه‌اندازی شد

کد خبر : 44711

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از افزوده شدن رشته “مدیریت صنعتی” به رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه در مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، حمیدرضا میرزایی گفت: در حال حاضر ۵۷ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد مراکز پیام نور تربت‌حیدریه، گناباد، فریمان، مشهد، کاشمر، نیشابور، قوچان و چناران فعال است و رشته “مدیریت صنعتی” با گرایش “عملیات تولید” نیز امسال به رشته‌های دانشگاه پیام نور مرکز مشهد افزوده شده است.

وی افزود: دانشجویان متقاضی تحصیل در این رشته می‌توانند در آزمون کارشناسی ارشد دوره فراگیر این دانشگاه که ثبت‌نام آن از چهارم اسفند ماه آغاز شده است شرکت کنند.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: ثبت نام آزمون دوره فراگیر دانشگاه پیام نور استان در مقطع کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا ۱۰ اسفند ماه ادامه دارد.

وی گفت: آزمون دوره فراگیر دانشگاه پیام نور ۲۴ تیر ماه سال آینده برگزار می شود و پذیرفته‌شدگان در این آزمون می توانند از مهرماه سال آتی به عنوان دانشجو در یکی از مراکز این دانشگاه تحصیل کنند.

میرزایی افزود: از مهمترین مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، برخورداری از کمترین شهریه، تعیین شهر محل برگزاری امتحانات پایان هر نیمسال تحصیلی به انتخاب دانشجو، برخورداری از معافیت تحصیلی مشمولان نظام وظیفه، برگزاری کلاسها به صورت حضوری و مجازی و ایجاد فرصت مناسب تحصیل برای شاغلان، معلمان و بانوان خانه‌دار می باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور همچنین برای کمک به تحصیل دانشجویان، تسهیلات با نرخ سود چهار درصد در قالب وام شهریه از طریق صندوق رفاه دانشجویی و حساب قرض‌الحسنه بانکهای مربوطه در اختیار دانشجو قرار می دهد.

هم اینک ۲۲ هزار دانشجو در ۲۰ واحد آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن