اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

مرحله جدید طرح “آقا حساب کردند” در مشهد آغاز شد

کد خبر : 42107

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: برای کمک‌ رسانی به خانواده‌هایی که توان مالی چندانی ندارند و چند عضو خانواده آنها به کرونا مبتلا شده‌اند هزینه داروهای آنان در قالب طرح “آقا حساب کردند” به نام حضرت علی‌ بن‌ موسی الرضا (ع) پرداخت می‌شود.

به گزارش آستان قدس رضوی، هادی غلامی افزود: این طرح با همراهی تشکل‌های مردمی و کانون‌های خدمت رضوی در شهر مشهد برای شناسایی خانواده‌های نیازمند و پرداخت درصدی از هزینه‌های داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی در حال اجراست.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح بسته به سطح نیاز افراد، حتی ۱۰۰ درصد هزینه داروهای آنان نیز پرداخت می‌شود.

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی با اشاره به شیوه شناسایی و مساعدت در قالب این طرح گفت: چند نیروی خادمیار در داروخانه‌های محوری شهر مشهد مستقر شده‌اند و با هماهنگی انجام شده با داروخانه، نسبت به پرداخت بخشی تا همه هزینه داروهای نیازمندان اقدام می‌شود.

وی افزود: بخشی از افراد زیرپوشش این طرح نیز در جریان حضورشان در مرکز درمان سرپایی زائرسرای رضوی شناسایی شده که مورد مساعدت قرار می‌گیرند.

غلامی ادامه داد: اداره کل نذورات آستان قدس رضوی نیز در قالب “نذر تسویه حساب داروهای بیماران نیازمند” آماده دریافت نذورات مردمی است و خیران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۳۳۳ یا کد دستوری #۸* یا مراجعه به دفاتر نذورات حرم منور رضوی کمک‌های خود را در این زمینه اهدا کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن