اخبار مهماستانی

سرنوشت ۲ اراذل و اوباش قدیمی مشهد / یکی اعدام دیگری به رگبار بسته شد +عکس

کد خبر : 29438

طالب علیپور توسط دوستش مهدی رکابی در منطقه ممدآباد به گلوله بسته شد و ساعاتی نتوانست دوان بیاورد و جان خود را در بیمارستان امدادی از دست داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا ۲ بامداد دوشنبه گذشته، بیست و چهارم خردادماه سال جاری، خبر یک فقره قتل با شلیک گلوله از بیمارستان امدادی ( شهید کامیاب) به کاظم میرزائی بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان دایره جنایی مشهد گزارش شد.
شخصی که به قتل رسیده بود کسی نبود جز، طالب علیپور یکی از اراذل و اوباش های سطح یک مشهد که در کارنامه خود سابقه های کیفری گوناگونی را دارد.

یگان ویژه در محل قتل طالب علیپور
بازپرس ویژه قتل همراه ماموران پلیس در صحنه قتل حاضر شدند که مشاهده شد تعدادی از دوستان طالب در محل حاضر هستند و ماموران یگان ویژه آرامش را در محل حاکم کرده بودند.

شرور معروف که سال ۹۴ در خیابان های شهر چرخانده شد
طالب علیپور در سال ۹۴ همراه ۲ تن از اوباش های محله طرب و سیدی مشهد به نام های قربانعلی فلکی و امیر-خ در خیابان های این شهر مقدس چرخانده شدند تا درس عبرتی برای کسانی قصد قدرت نمایی داشند بشود.
جالب است بدانید، سرنوشت قربانعلی و طالب چیزی جز مرگ توسط قانون و دوست نبود.

پایان کار ۲ شرور با طناب و گلوله
قربانعلی فلکی در همان سال به دلیل جرایم گوناگونی مانند؛ شرارت، قتل، نزاع، شرب خمر، ایجاد رعب و وحشت و مزاحمت برای نوامیس مردم محارب شناخته شد و در آخر سرنوشت وی با طناب دار گره خورد. قصه زندگی طالب هم خیلی زود توسط شرور دیگری به نام مهدی رکابی به طرز فجیعی به پایان رسید.

در ادامه، همزمان با حضور قاضی میرزایی در محل حادثه پسر جوانی به نام حامد کنار خودروی ۲۰۷ که طالب در آن به قتل رسیده بود ایستاده و ادعا می کرد خودرو متعلق به او است. قاضی میرزایی وقتی نسبت او با مقتول را پرسید، دستور بازداشت وی را صادر کرد.

حامد پس از انتقال به اداره آگاهی مشهد زوایای پنهان این پرونده را افشا کرد.

اعترافات تکاندهنده
حامد در اعترافاتش گفت: من همراه مهدی رکابی در یک باغ بساط کرده بودیم که سر و کله طالب علیپور همراه نوچه اش قاسم پیدا شد.

طالب که حسابی عصبی بود مدعی شد من پشت سر او حرف اضافی زدم. هرچقدر گفتم کار من نبوده و از او معذرت خواستم، طالب بی خیال ماجرا نشد. مهدی رکابی بدون آنکه طالب متوجه شود از باغ فرار کرد. طالب هم دست و پای مرا با دستبندهای پلاستیکی بست و با خودروی ۲۰۷ مرا به باغ دیگری منتقل کرد.

از حرف ها و رفتارهای طالب متوجه شدم او نقشه شیطانی در سر دارد.او قصد داشت آبروی مرا برباد دهد و با فیلمبرداری از این اقدام وحشتناک دهن مرا بسته نگه دارد. در این هنگام مهدی با تلفن همراه من تماس گرفت تا متوجه شود طالب چه بلایی سر من آورده است که طالب متوجه شد و تلفن را از من گرفت. مهدی خطالب به طالب گفت: من مهدی رکابی هستم همان شخصی که از باغ فرار کرد. شناختی؟ اگر بلایی سر حامد بیاوری همه چیز را به پلیس می گویم.

مهدی در ادامه حرف هایش خطاب به طالب گفته که داخل خودروی ۲۰۷ مقداری پول که متعلق به من است موجوده، پول ها را باید به دست من برسانی و حامد را رها کنی؛ طالب خیلی آروم جواب مهدی را می داد که این موضوع شک مرا برانگیخت. طالب با مهدی در کوچه خندق واقع در ممدآباد قرار گذاشت تا پول ها را به او بدهد. طالب به مهدی گفت که با تو کاری ندارم بیا پول هایت پس بگیر؛ سپس طالب مرا به قاسم همدستش سپرد و به سراغ مهدی رکابی رفت. بله حدسم درست بود او برای ذره چشم گرفتن ذره ای صبر نکرد. طالب با یکی از دوستانش به سمت محل قرار در حرکت بود که دوستش در ادامه راه منصرف می شود و طالب تنها با خودروی حامد و پول های مهدی به محل مورد نظر رفت.

فکرش را هم نمی کردم مهدی رکابی قصد قتل طالب علیپور را داشته باشد.

بنابر گزارش رکنا، طالب علیپور زمانی که به محل مورد نظر می رسد مهدی رکابی فرصت پیاده شدن از خودرو را هم به طالب نداد و با شلیک های پی در پی سلاح کلاشینکف او را به قتل رساند.

مهدی رکابی تحت تعقیب پلیس قرار دارد
حامد در آخر گفت: هنگامی که خبر قتل طالب کم کم پخش شد قاسم رهایم کرد و من هم در تماس با یکی از دوستانم از او خواستم به دادم برسد. دوستم خیلی زود آمد و دست و پاهای مرا باز کرد و به سرعت به سمت محل قتل طالب علیپور حرکت کردیم.

مهدی رکابی شرور سابقه دار مشهدی، بارها به جرم های گوناگون به زندان افتاده و حالا برای قتل طالب علیپور فراری است. تحقیقات پلیس برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

مختومه شدن پرونده تیراندازی و شرارت در مقابل بیمارستان
طالب علیپور قبل از قتلش در یک نزاع خونین حضور داشت و چندنفر را راهی بیمارستان کرد. طالببه ضرب و شتم مصدومان راضی نبود و برای ذره چشم گرفتن از آنها با سلاح به بیمارستان امدادی رفت تا دوباره شر به راه بی اندازد. طالب توسط دوستانی که در بیمارستان داشت نقشه معطی آنها را کشیده بود تا خودش را برساند که با تیزهوشی حراست بیمارستان و حضور دوستان فرد مصدوم، موفق به این کار نشد و به این خاطر اقدام به تیراندازی مقابل بیمارستان امدادی کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن