اجتماعی

در سیدی مشهد رخ داد: مرگ خاموش مرد جوان در آپارتمان ۵۰ متری

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد از مرگ مردی ۳۵ ساله در آپارتمانی در منطقه سیدی خبرداد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ آتشپاد ” حسن جعفری ” روز دوشنبه در شرح این خبر گفت: شب گذشته حادثه محبوسی فرد با احتمال گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در منطقه سیدی – خیابان قائم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله نیروهای ایستگاه ۱۳ و ۹ شهدای سازمان آتش نشانی در محل حاضر و اقدامات لازم جهت امدادرسانی را در دستور کار قرار دادند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد با اشاره به نشت گاز در یک منزل مسکونی حدوداً ۵۰ متری گفت : در این حادثه، مردی ۳۵ ساله که در این منزل مسکونی حضور داشت دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده بود .
آتشپاد جعفری استفاده از اجاق گاز خوراک پزی برای گرمایش منزل را علت این گاز گرفتگی اعلام کرد و گفت: پس از پایان عملیات ماموران آتش نشانی جسد متوفی برای بررسی های بیشتر تحویل عوامل انتظامی و قضایی گردید .
بنا بر اظهارات خویشاوندان متوفی ، وی که در منزل مسکونی اش تنها زندگی می کرده از روز پنجشنبه به هیچ یک از تماس هایی که با او گرفته می شده پاسخ نداده است . شب یکشنبه با مراجعه به درمنزل او ، از مرگش مطلع شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا