استانی

اجرای ۱۰۰ طرح محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی در شهرستان خواف

کد خبر : 41959

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون در شهرستان خواف اجرای ۱۰۰ طرح محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات بسیج سازندگی شروع شده است که تعداد ۶۰ طرح به کمک گروه‌های جهادی محله محور و جغرافیا محور تحویل نیازمندان شد و ۴۰ طرح دیگر نیز تا پایان تابستان به اتمام می‌رسد.

به گزارش صبح مشهد، فرمانده سپاه ناحیه خواف در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه آنچه که باید سرلوحه کار ما باشد کار جهادی و خدمت به مردم است، گفت: در این شهرستان حدود ۱۰۰ گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ سمعیان اظهار داشت: بیشتر این طرح ها در قالب زیبا سازی و نوسازی مدارس، پروژه عمرانی از قبیل ساخت مدرسه، ساخت مسجد، استخر ذخیره آب کشاورزی برای کشاورزان، بازسازی و مرمت و ترمیم خانه‌ها از قبیل گچ‌کاری، ساخت سرویس بهداشتی و حمام و نیز ایزوگام بوده که اعتبارات آن از محل بسیج سازندگی و معرفی افراد از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته است و برای هر خانه به طور میانگین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی خدمت بی‌منت بسیج به مردم را باعث تقویت و افزایش روحیه امید در جامعه دانست و افزود: نقاط محروم کم و کاستی‌های بسیاری دارند که گروه‌های جهادی و بسیجیان با حضور در این مناطق تا حد ممکن درجهت رفع آن‌ها تلاش خواهند کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن