استانی

تعداد شعب اخذ رای در جوین خراسان رضوی افزایش یافت

کد خبر : 40884

فرماندار جوین گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دسترسی آسان مردم به صندوق‌های رای در روز انتخابات، شعب رای‌گیری این شهرستان ۱۰ مورد افزایش یافته است.

به گزارش صبح مشهد، حسین جمشیدی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظها رداشت: ۷۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده است که این رقم در انتخابات سال ۹۸ حدود ۶۰ شعبه اخذ رای بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲ هزار نفر عوامل اجرایی در بخش‌های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان جوین مشارکت دارند.

فرماندار جوین با اشاره به اینکه همه امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم در این شهرستان فراهم شده است، ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات با رعایت قانون و حفظ بی طرفی، زمینه حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم را فراهم می کنند.

جمشیدی افزود: میانگین مشارکت مردم جوین در انتخابات ادوار گذشته همواره افزون بر ۷۰ درصد بوده است که این دوره نیز مردم این شهرستان با حضوری پرشور پای صندوق‌های رای علاوه بر تعیین سرنوشت، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی به رخ دشمنان خواهند کشید.

نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن