اسلاید شویادداشت روز

قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی: رئیس جمهور منتخب اشراف کاملی به مسائل استان دارد

کد خبر : 41182

قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی درنشست خبری با اصحاب رسانه خراسان رضوی اظهارداشت: قبل ازعید نوروز بران شدیم تا خمیر مایه های ستادهای مردمی را بریزیم و در حال حاضر در قالب ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اعم از کشوری و استانی، شهرستانی،روستایی و محلی فعالیت ها شکل گرفت که بر این اساس ۱۲۲ستاد مردمی شکل گرفت و ۳۰ستاد خراسان رضوی به مرکزیت مشهد مقدس مستقرشد یکی از این ستادها که جنبه کشوری داشت ستاد ایران قوی بود.

صبح مشهد– علی اصغر رشید افزود: بیش از ۱۰هزار نیروی انسانی در این ستادهای مردمی فعالیت داشتند ضمن اینکه ۷۰ستاد فرعی و ۷۰۰ کمیته تخصصی شکل گرفته است و بیش از ۶هزار نفر در این ستادهای مردمی حکم دریافت کردند. ۲۰ملک در شهرستان مشهد و ۱۲۰ملک ستادی در سطح استان فعال شدند و مکمل و هم پوشانی با دیگر ستادها شدند و چندین مراسم و تجمع مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم.

رشید تصریح کرد: با توجه به برهه حساس سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب نامزد اصلح و تشکیل ستادهای متعدد و مختلف انتخاباتی و تبلیغاتی و بنا به ضرورت وجود وحدت رویه و جلوگیری از ائتلاف هزینه و وقت در فعالیت های انتخاباتی وهمچنین جلوگیری از اختلاف وانشقاق فعالیت ها و برنامه ها، “قرارگاه وفاق” متشکل از ۲۲ ستاد انتخاباتی و تشکل های سیاسی در استان خراسان رضوی تشکیل و برنامه های ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با هماهنگی و پیگیری های این قرارگاه به کار خود ادامه دادند چرا که اگر موازی کاری می کردند احتمال ریزش آرا بسیار زیاد بود.

قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم جلسات و همراهی و همکاری اهل تسنن از سیستان و بلوچستان و دیگر شهرستان های خراسان رضوی بود که با برگزاری ۶۰ نشست صورت گرفت که درانتها منجر به همراهی عبدالحمید و اعلام وحدت و حمایت از آیت الله رئیسی شد.

وی افزود: شورای راهبردی متشکل از نیروهای باتجربه برای جذب رای اولی ها صورت گرفت و بالغ بر ۲۲ جلسه شورای راهبردی برگزار شد، راه اندازی تجمعات زیادی را ساماندهی کردیم چرا که باید به پرسش های افراد پاسخ می دادیم.

رشید گفت: هماهنگی بین ستادهای مردمی بسیار مهم بود که نتیجه تشکیل قرارگاه وفاق و تشکیل جبهه واحد تبیینی و ترویجی و تبلیغی در میان مردم بود و استراتژیک واحد را مد نظر قرار دادیم و دو هدف مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را ذنبال می کردیم که خوشبختانه هردو محقق شد.

قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی افزود:در ستاد مردمی ایران قوی با مسئولین و ستادهای مردمی فعال استان درقالب قرارگاه وفاق و ایران قوی به منظور و با هدف هم افزایی و کمک به حل مشکلات و معضلات اقدام کردیم و خداوند کمک کرد تا بسیاری از نارسایی ها مرتفع شود.

وی اظهارداشت: نهضت مبلغین و سخنرانان مجرب و جلسات گفتمانی نیز تشکیل شد. هر رئیس جمهوری که روی کارآمد گفتمانی داشت از گفتمان مقاومت گرفته تا سازندگی، سیاسی، عدالت و پیشرفت، تدبیر و امید،از این رو باید در این دوره گفتمانی مکملی که جامع و مانع باشد را عنوان می کردیم از این رو از فرمایشات آیت الله رئیسی که فرموده بود منتخب باید هم کارنامه داشته باشد هم برنامه لذا گفتمان برنامه و کارنامه و تشکیل دولت بی ائتلافی را انتخاب کردیم و فراموش نکردیم در کنار انتخابات ریاست جمهوری و تلاش برای جلب ارای مردم، انتخابات میان دوره ای خبرگان و شورای شهر را نیز مد نظر داشتیم.

رشید افزود: آیت الله رئیسی با ۶۵ درصد ارا رئیس جمهور منتخب اعلام شدند و کار از این به بعد شروع می شود و تداوم، همکاری و مشارکت بدون چشم داشت و سهم خواهی و در قالب مطالبه ادامه خواهد داشت.

ما مصمم شدیم و شورای راهبردی و اتاق فکری از افراد مختلف ودیدگاه های متفاوت از جناح ها و جریان های متفاوت تشکیل داده ایم و به دنبال هستیم تا برنامه های اعلام شده را دنبال و مطالبه کنیم، قرار است این موفقیت منجر شود به تشکیل جبهه ای به نام جبهه ایران اسلامی متشکل از احزاب تا بتوانیم وفاق، وحدت و مطالبه گری را تداوم ببخشیم. ما در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی مطالبه داریم انتخاب اصلح انجام دادیم و در انتخاب مدیران نمی خواهیم دخالت کنیم و یا دنبال سهم خواهی نیستیم اما مطالبه داریم و گفتمان و شعارهای داده شده را باهم به سرانجام خواهیم رساند.

قائم مقام ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در خراسان رضوی گفت: خراسان بزرگترین مرکز اقتصادی شرق کشور و مراودات با همسایه ها داریم و از بعد خراسان رضوی، آیت الله رئیسی آشنایی و احاطه کامل با استان دارد و به لحاظ کارگری و اشتغال نیز احاطه دارد و تجمیعی از آسیبهای استان را اطلاع دارند و باید برای حل آنها اقدام شود و برنامه ایشان این است که تولید را جهش دهند و کارخانه های راکد را فعال کنند و در بحث اشتغال و بورس برنامه های زیادی دارند که امیدواریم محقق شود.

همچنین حسین ابراهیم بای، رئیس اطلاع رسانی و کمیته تولید و محتوای ستاد مردمی ایران قوی در پایان نشست با اصحاب رسانه گفت: جشن های مردمی امروز ( شنبه )  از ساعت ۷در قالب حرکت های خودجوش در سطح شهر برگزار می شود و جشن سپاس را نیز همزمان با ولادت امام رضا (ع) با حضور نیروهای انسانی به منظور قدردانی از نیروهای ستادهای مردمی برگزار خواهیم کرد و دوباره این افراد را به عرصه و میدان تشویق خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن