اخبار مهم

عکس های تکاندهنده از اجساد گلوله باران ۲ جوان / فرضیه قتل ناموسی

کد خبر : 28868

جسد ۲ پسر جوان که در دره شور شهرستان دهدشت به شلیک گلوله به قتل رسیده بودند پیدا شدند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا ظهر روز گذشته اهالی منطقه دره شور حوالی شهر دهدشت با جسد ۲ پسر جوان که یکی از آنها شلوار به پا نداشت را پیدا کردند و با توجه به اینکه این ۲ جوان هدف گلوله تفنگ قرار گرفته بودند خیلی زود ماجرای این جنایت معمایی به پلیس گزارش شد.
صحنه جنایت فرضیه یک قتل ناموسی را پیش روی ماموران قرار داد که پس از اقدامات ابتدایی جسد ۲ پسر جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: جسد ۲ پسر جوان ظهر دیروز در منطقه دره شور حوالی شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه پیدا شد.

دیماز ادامه داد: این دو جسد از اهالی بومی منطقه بودند که توسط ساکنان محلی پیدا و سریعا به نیروی انتظامی شهرستان اطلاع داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: به دنبال اطلاع پلیس از این ماجرا بلافاصله اکیپی از کارآگاهان امورجنایی آگاهی ، بازپرس کشیک و متخصصان پزشکی قانونی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود : آثار شلیک گلوله بر روی بدن اجساد مشهود که موضوع با جدیت توسط پلیس در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان خاطر نشان کرد : اجساد به دستور مقام قضایی جهت تعیین و چگونگی علت اصلی مرگ به سردخانه پزشکی قانونی انتقال پیدا کردند که در صورت نیاز ، جزئیات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن