ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

پیش بینی حضور ۴۰۰ مهمان داخلی و خارجی در اجلاس جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 4706

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی ما این است که ۳۰۰ مهمان داخلی و ۱۰۰ مهمان خارجی در اجلاس جامعه ایمن مشهد ۲۰۱۷ شرکت کنند.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی شب گذشته در یازدهمین جلسه شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ که در سالن شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، در ارتباط با برگزاری اجلاس منطقه‌ای جامعه ایمن در سال ۲۰۱۷ در شهر مشهد اظهار کرد: در اجلاس جهانی جامعه ایمن در کشور تایلند مذاکراتی برای برگزاری اجلاس منطقه‌ای جامعه ایمن در شهر مشهد داشتیم که مجوزات آن اخذ شد.
وی افزود: برای برگزاری این اجلاس کمیته‌های مختلفی همچون بین‌الملل، سلامت، حمل ‌و نقل و علمی تشکیل شده و دو جلسه شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده و هر کمیته نیز یک اقدام شاخص اجرایی را در دستور کار خود قرار داده است.
عزیزی بیان کرد: دو منطقه شهرداری مشهد به پروژه جامعه ایمن پیوسته‌اند و ۴ منطقه شهری دیگر نیز درخواست خود را برای پیوستن به آن اعلام کرده‌اند که با این اقدام یک مدیریت واحد شهری در حوزه ایمنی در مناطق شهری رخ می‌دهد.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد گفت: با مرکز آموزش تخصصی سازمان ملل متحد برای همکاری و آموزش مذاکراتی داشتیم که بعد از اجلاس جامعه ایمن یک روز برای مهمانان خارجی و سه روز برای مدیران شهری مشهد کلاس‌های آموزشی برگزار و بعد از آن مدرک به افراد حاضر داده می‌شود.
عزیزی تصریح کرد: سایت اجلاس جامعه ایمن نیز به زبان فارسی راه‌اندازی شده و تا پایان ماه جاری زبان انگلیسی نیز به این سایت اضافه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کمیته بین‌الملل با انجمن جامعه ایمن فرانسه ارتباطی برقرار کرد و قرار بر این شد سرپرست پزشکان مسابقات یورو ۲۰۱۶ فرانسه و حوادث تروریستی پاریس در این اجلاس در شهر مشهد شرکت کند که حضور وی باعث حضور تعدادی از دانشجوئیان خارجی به مشهد می‌شود.
وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که ۳۰۰ مهمان داخلی و ۱۰۰ مهمان خارجی در این اجلاس شرکت کنند که از مهمانان خارجی ۲۵۰ دلار و از مهمانان داخلی ۳۰۰ هزار تومان برای حضور در این اجلاس دریافت می‌شود که البته هزینه اقامت و رفت و آمد نیز بر عهده مهمانان است البته این موارد برای حدود ۱۰ نفر از مهمانان ویژه شامل نمی‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن