استانی

۲ روستای مه‌ولات ازنظر شیوع کرونا در وضعیت خطرناک قرار دارند

کد خبر : 41413

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات در استان خراسان رضوی گفت: ۲ روستای عبدل آباد و گلستان این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت خطرناک قرار دارند.

صبح مشهد– مهدی دهقان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آزمایشهای انجام شده توسط کارشناسان بهداشت و درمان این شهرستان در روستاهای عبدل آباد و گلستان از هر ۱۰ آزمایش انجام شده از اهالی این روستاها، نتیجه هشت آزمایش از نظر ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک در این شهرستان به حداقل رسیده است، شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مراسم عروسی، عزا و دورهمی ها شرکت نکنند و از حضور در تجمع ها بپرهیزند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا داریم خطر انتشار دوباره ویروس کرونا را به شهروندان اطلاع رسانی نموده و در خصوص استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها فرهنگ سازی بیشتری کنند.

شهرستان مه‌ولات دارای یک بیمارستان دولتی، چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵، ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۲۴ خانه بهداشت و سه پایگاه بهداشتی است.

فیض آباد، مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن