استانی

جمع آوری ۱۸۴ فقره انشعاب غیر مجاز آب در خراسان رضوی

کد خبر : 41193

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از کشف و جمع آوری۱۸۴ فقره انشعاب غیر مجاز آب درهشت شهرستان خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، محمد سلطانی افزود: این تعداد انشعاب غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در شهرها ومناطق روستایی شهرستان ها تربت حیدریه، باخرز، چناران ، زاوه ، شاندیز،قوچان ، گناباد و بردسکن شناسایی شده است.

وی اعلام کرد: با هدف توزیع عادلانه آب و جلوگیری و برخورد با استفاده های غیر ضرور و نامتعارف توسط مشترکین و ترویج فرهنگ رعایت الگوی مصرف ، اکیپ های گشت آب در شهرستان های استان راه اندازی شده اند.

وی شناسایی انشعاب غیر مجاز نتیجه پیمایش خطوط و شبکه های توزیع آب اعلام کرد و اظهار داشت: انشعاب کشف شده که بطرز ماهرانه ای در باغ ویلاها و دامداری ها و … مورد سوء استفاده قرار گرفته بود با مساعدت واخذ مجوز دادستانی وهمکاری نیروی انتظامی قطع ومتخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به بحران خشکسالی وکمبود شدید ذخایر ومنابع تامین آب ، اقدام برخی افراد در نصب انشعاب غیر مجاز را باعث آلودگی شبکه و هدر رفت و افزایش آب بحساب نیامده دانست که با اخذ نیابت قضایی درمعیت مامورین انتظامی به محل مراجعه ونسبت به تنظیم صورتجلسه وقطع انشعاب ومعرفی افراد متخلف به مراجع قضایی اقدام می شود.

وی با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت آب ادامه خواهد یافت ، از مردم شهرستان های استان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب و انشعاب غیرمجاز را از طریق شماره تلفن ۱۲۲ اطلاع دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن